Je zegt dat de kleur minder mooi is, tja dan zou ik er nog niet eens 5 euro voor vragen! In mijn ogen is kleur minder mooi, vaal! Ik zet alleen kleding erop die ook nog echt mooi is! Ga geen gebruikte dingen verkopen waar je aan kan zien dat het gedragen is..
Bij gebruikte kleding verwacht ik er eigenlijk niet veel meer van. Daarom kijk ik ook nooit naar gebruikte kleding. Als ik gebruikte kleding erop zet die vaal zijn gaat het meer om een "gun" bedrag zoals tegen verzendkosten of dat je er nog 1 a 2 euro op verdiend voor de moeite die je doet om het verzendklaar te maken en te verzenden. Ik bied zelf ook altijd incl verzendkosten en zeg dit er ook direct bij. Ik bied ook eigenlijk altijd onder de vraagprijs.
Gebruikt mag van mij best wat vaal oid zijn als het er nog maar wel netjes, zonder vlekken en/of gaatjes uit ziet. Zelf koop ik het niet meer. Heb een jaar of 2 geleden wat kleding gekocht voor m'n oudste, om nog het laatste beetje zomer door te komen. Ik kreeg kleding met vlekken, tot op de draad versleten en écht verwassen en vaal. Kon gewoon echt niet meer gedragen worden Ik boos een mailtje gestuurd, krijg ik terug "ja maar er zit een nieuw T-shirtje, met kaartje eraan, bij".. Daar kan ik dus boos om worden. Omdat je er een shirtje met kaartje van de zeeman voor E1,99,- in doet moet ik maar pikken dat de rest gewoon ruk is