Je doet een beetje moeilijk. Als ze niet te vertrouwen was, had ze jou deze shirtjes ook niet opgestuurd.
nou heb alleen de eerste pagina bekeken maar vind ook dat je wel overdrijft hoor, denk dat het gewoon een misverstand is, anders had je echt niks gekregen hoor! dus dit lesje van wel mee
Volgens mij ben je een beetje geïrriteerd dat anderen niet mee gaan met je. Niet leuk hè, om weerwoord te krijgen. Het is waarschijnlijk gewoon een misverstand. Als je zo achterdochtig bent zou ik niet meer via internet kopen.
gewoon retourneren en je krijgt er een andere maat voor terug. Zie het probleem niet echt ts. Maak je niet van een mug een olifant? Jammer dat mensen snel het vertrouwen verliezen via mp. Maar het gezegde luidt, hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten.. Ik "handel" al jaren via marktplaats, kopen, verkopen, ruilen noem maar op. Bestel via Ebay de mooiste (dure) horloges uit het buitenland en gek genoeg komt dat altijd mooi, verzorgd en op tijd aan. Sta soms ook echt perplex van de mp-problemen die hier wel eens voorbij komen.
eerlijk gezegt vind ik ook dat je gelijk hebt je koopt nu eenmaal niet via de winkel en de fout ligt bij de verkoper dan zou ook eerst een nieuw shirtje willen zien en dan pas de verkeerd geleverde retour sturen vind dat een normale gang van zaken.. en zo doe ik het ook altijd heb ik iets fouts geleverd dan verstuur ik zelf eerst de goede en dan pas de ander retour laten komen,, maar gelukkig heb ik die fout maar 1x gemaakt vertrouwen moet aan beide kanten zijn vind ik en niet alleen aan de koper.. maar net zo goed aan verkoper.. vervelend het shirtje niet goed is geleverd