Marktplaats wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja heb het gehad ! Het ging om een ontspannings cd dus dat is wel een geitenwollensokken type dacht ik die vertrouw ik wel :p

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Soms reageren mensen gewoon niet zo snel. Tegenwoordig roept iedereen meteen maar fraude, of oplichters. De meeste mensen hebben een smartphone, en verwachten vaak van de andere kant dan ook dat men continue bereikbaar is. Zelf vind ik het prettig als ik snel een reactie krijg, maar normaliter hou ik wel 3 dagen aan voor wat ik acceptabel vind.

*Vroegerwasallesbetermodusgaatweeruit*

3. tuc

tuc Niet meer actief

Fijn dat het goed gekomen is.

Ik vind dat iemand wel binnen 48 uur moet reageren eigenlijk.

nog even een tip voor degenen die wel dingen laten versturen en van te voren geld over moeten maken. Die vanaf je eerste mailtje al alsof je het op wil komen halen. Pas als je het adres hebt en een goed gevoel erover dan mail je gewoon dat je het hartstikke druk hebt en het toch liever laat opsturen. Je vraagt de verzendkosten en klaar

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zet altijd bij mijn advertentie ophalen of verzenden.
    Mocht ik een bod of mail krijgen en als ik akkoord ga vraag ik altijd of ze het op willen komen halen of dat het verstuurd moet worden.
    Dan hebben de mensen de keus.
    Er komen regelmatig mensen om iets op te halen maar het grotendeel moet het toch verstuurd worden.
    Gelukkig is tot nu toe nog iedereen tevreden :)

Deel Deze Pagina