Wie weet waar je bietensap kan kopen? En dan niet 6,99 per 500ML in een glazen uberhippe fles ofzo maar gewoon in een pak. kan het nergens bij supermarkten vinden, alleen bij reformwinkels maar ik ga geen 6-8 euro betalen ofzo voor 500 ml sap dat na 2 dagen alweer op is, boooh. Wie weet? En welk merk is die hieronder, ik zie wel dat er BIO op staat maar dat tekentje erboven, die K? Kus hertjes!
ik heb t alleen van zonnatura gezien in normale supermarkten en in de natuurwinkels. allemaal aardig duur.. denk dat als je het dagelijks wil drinken je bijna nog beter een juicer aan kan schaffen om zelf je bietjes te persen
Bij de Albert Heijn heb je van Zonnatura voor 2 euro een fles van 750 ml of een liter, dat weet ik niet meer zeker. Kun jij dat wegdrinken dan? Ik word weer misselijk van de gedachte van de smaak, blegh!
Waarschijnlijk in Duitsland... En ik weet niet of je een sap centrifuge hebt,anders zelf maken? Rode bieten zijn vers niet duur de inkoop....
Bietensap - Zonnatura idd zonnatura je krijgt zo wel veel suikers binnen als je dat veel drinkt.. en 76 kcal per glas..
naja aantal suikers vind ik wel meevallen. En de calorieen maken me niet uit haha. Heb em van zonnatura gehaald!
Tip als je bietensap over hebt.. Even in laten koken en in red velvet cake/cupcakes verwerken. Geeft prachtig rode kleur zonder kleurstoffen en je proeft niets van de bietensmaak. Recept wat ik gebruik: sophistimom – all natural red velvet cupcakes
Ooh wat jammer.. hou je er niet van of is het voor dieet ofzo? Deze zijn echt te lekker om te laten liggen vooral met de creame cheese frosting.. yum
Ik haal het gewoon bij de c1000, uit het zonnatura vak, maar ik weet niet wat het kost eigenlijk... Oh duh, ik ben weer spuit 11, sorry..
Ik heb die van zonnatura een keer gekocht...maar echt wat vies is dat spul zeg. Regelrecht in de prullenbak gegooid!! Maar die fles was volgens mij 1,99 en anders 2,99 bij de Bas vd Heijden dus ik vond dat wel het proberen waard maar ooh wat vies dat komt er bij mij nooit meer in.