Marktplaats wat zou jij doen

Discussie in 'De lounge' gestart door rooswine, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ja en als je zelf dan kritisch bent met verkopen en er gebruikt bij zet. Terwijl er geen vlekken of beschadigingen aanzitten etc is er niemand die het wil hebben. Kwam laatst iemand een boek op halen. Die was verbaast dat het in een echt goede staat was. Maar goed ik vraag meestal ook heel weinig. Net genoeg om af en toe wat in het spaarpotje van de kinderen te kunnen leggen en om iemand blij te kunnen maken. Want als je alles makkelijk kon kopen zou je toch meestal graag voor nieuw gaan. Vooral kleding.

2. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    TS, ik kan me wel voorstellen hoor, dat je kwaad bent en je afvraagt of je hier nog iets mee gaat doen.
    Zoja, wacht er dan niet te lang mee. Het beste is om meteen contact op te nemen en toch om uitleg te vragen bvb. Ik denk ook dat de kans klein is dat ze hem terug willen maar je weet maar nooit. Als zij foto's hebben getoond van een steigerhouten bed en je krijgt iets anders, mag je best klagen.
    Vind je het bed nog steeds zo mooi als op de foto's? In dat geval kun je ook je verlies nemen en genieten van het bed.
    (ik weet niet wat je precies bedoelt met afvalhout. Is het een bed dat ze volgens jou zelf in elkaar hebben geflanst van eigen afvalhout??)

3. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    En Lellebel2, wat netjes van jou dat ze de tafel nog terug mocht brengen. Je was eerlijk en zij roept dat je oneerlijk bent! Rare mensen...

Deel Deze Pagina