ik vind het ook maar een rare gang van zaken, zeker als het in de eigen stad is zou ik alleen maar blij zijn als ik het kon afgeven ipv versturen. ik zou het niet eens vertrouwen als iemand het alleen maar wilde versturen en daarna moeilijk gaat doen over het wanneer versturen.
ik ben wel benieuwd wat je gekocht hebt ik stel de mensen altijd voor de keuze opsturen of op halen. ik neem ze nooit verder dan de gang
ik heb zo'n vermoeden dat je nu extra lang kunt wachten. ze zal wel denken met haar gezeur wacht ze maar lekker. zo'n type lijkt het me wel. ik hoop voor je dat het snel komt. niet iedereen laat meteen alles vallen om iets te versturen. niet alle mensen zijn eender. als ik al iets koop bij marktplaats haal ik het bij voorkeur zelf op. willen ze dat niet dan houdt het op.
Apart zeg dat ze niet aan afhalen doet maar alleen aan verzenden. Ik heb het juist een beetje andersom. Vind het teveel gedoe om iets op te sturen en wachten tot het geld op je rekening is. Heb het weleens gedaan hoor, maar vind het prettiger als ze het gewoon bij huis ophalen.... Zit net te denken dat ik wel weer wat dingetjes op mp kan zetten.
Dat mensen niet dezelfde dag nog iets op de post doen kan ik begrijpen, als je werkt bijvoorbeeld gaat dat moeilijk en dan is de volgende dag ook heel netjes. Wat balen is is dat je aangeeft dat je het zondag wilt gebruiken en dat ze dan niet VOOR het betalen aangeeft dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. En dat ze mensen niet aan huis wil ontvangen kan ik me ook voorstellen, misschien heeft ze een nare ervaring hiermee of ergens anders mee en doet ze daar niet meer aan je weet immers nooit wie je aan de deur krijgt.
Klinkt misschien heel simpel, maar het gaat om zwemkleding. Het word dus ook niet met pakketpost verstuurd, maar met gewone post. Ik kreeg trouwens nog een antwoord op mijn laatste mail, dat ze niet wist dat ik het zondag nodig had :x (toch echt 2x aangegeven vóór het betalen). En dat ze het gisteren dus verstuurd heeft. En dat ze hoopt dat ik nu niet meer ga zeuren en ach, dat mijn "zeurgedrag" wel door mijn zwangerschapshormonen zou komen :x:x:x:x, want dat herkende ze wel van zichzelf Dat is dus de eerste en laatste keer dat ik iets van deze persoon koop! Weer iets geleerd hahaha
noujazeg! dus met andere woorden je bent een zeurkous! :x enne...ik had trouwens ook nog een badpakje te koop (maat 92) die had je vandaag wel binnen gehad
nou, dat vind ik wel erg brutaal van die vrouw zeg dat ze zo op je reageert..... kijk, ik vind dat je niet kunt verwachten dat iemand het meteen opstuurt maar wél als je dat van tevoren overeen bent gekomen! Voortaan misschien dan handiger als je eht echt snel nodig hebt, om toch iets te zoeken dat je het op kunt halen. Er zijn hier wel vaker topics over irritaties van marktplaats, bijvoorbeeld veel te laag bieden, niet meer reageren etc.... Ikzelf adverteer met taarten in ik vind het ook wel irritant dat mensen dan eerst van alles vragen, ik maak een ontwerpje etc. etc. en dan op t laatst: o wacht ik ga het zelf maken/we zijn met de verjaardag niet thuis etc....! Maar goed, jij dus succes met wachten op de badkleding!
Niet echt tactisch om je een zeurkous of zeurderig te noemen... Dat ben ik met je eens. Ik kan me alleen wel voorstellen dat ze uitsluitend wil versturen, niet iedereen wil vreemden aan de deur hebben, zelfs al komen ze uit dezelfde woonplaats. En wat betreft het niet op tijd versturen... Dat is wel een beetje raar dat ze daar tot twee keer toe overheen leest...
ik vraag altiijd eerst of het afgehaald kan worden... Ik check ze zo wie zo bij marktplaats oplichters ofzo... Krijg je misschien ook wel als je een keer genaaid bent. Hoop voor je dat je het binnen krijgt en snel... en haar reactie vind ik wel erg lomp. groetjes
als je het van te voren hebt aangegeven had ze best wel wat extra moeite kunnen doen om het snel op te sturen. plus jij hebt er voor gezorgd dat het geld als snel op haar rekkingen staat. vind dat zij een beetje te lui is