Wat is nou echt betrouwbaar?!

Discussie in 'De lounge' gestart door G89, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Dag dames!

Er zullen vast al meerdere topic's over zijn, maar kon het zo snel niet vinden!

Momenteel ben ik nog bezig met de laatste drie maanden van mijn studie.
    Ik heb tussen mijn opleiding door, altijd als gastvrouw gewerkt in een viersterren bed & breakfast, maar daar ben ik vorig jaar juli mee gestopt, omdat 't niet meer ging tussen mijn en mn baas en was er dan ook al ruim vijf jaar indienst en had het daar wel gezien.

Ik zou graag weer iets willen doen, maar dan vanuit huis. Ik zit al op diverse internet site's te snuffelen o.a. ook op werk.nl en daar zie ik op 't eerste oog een aantrekkelijke advertentie staan met betrekking op thuis werk van 't maken van advertenties/verhalen.

Dit is de link: http://www.thuiswerkvacatures.nl/administratief.php

Nu is mijn vraag, zijn er dames die vanuit huis werken, zoja wat?
    En wat is wel en niet betrouwbaar! Lees zoveel en weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven!

Ik ben woonachtig in Gelderland

2. Niet meer actief

Ik wil heel graag thuis werken, maar het probleem is dat daar zo weinig in is,
    Als je wilt inpakken heb je enorm veel ruimte nodig voor al die dozen e.d. plus moet je het halen en brengen wat voor mij niet handig is.

Die link die jij hierboven hebt gezet, heb ik toevallig pas nog helemaal bekeken, het klinkt allemaal heel leuk en aardig maar om echt wat te verdienen zou je heel veel uur naar reclames moeten gaan zitten kijken, waar ik persoonlijk al niet zo gek op ben, en tevens moet je je inschrijven bij 5 sites. Je besteed er meer tijd aan dan dat je ook echt verdiend.

Je hebt van die leuke sites waar ze je honderden euro's beloven te verdienen, als jij maar een bepaald pakket download waarvoor je eerst nog moet betalen, zulke dingen daar moet je echt niet intrappen want daar verdienen die neppers aan.
    Het is namelijk hartstikke nep!

Oja nog 1 tip, kijk op elke site waarvan het te mooi lijkt om waar te zijn, even of er ook een telefoonnummer van dat bedrijf te vinden is, 9 van de 10 keer is er nergens op de site een nummer te vinden, nep dus.

Succes iig,
    Mocht ik wat vinden dan laat ik het je weten!

3. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Er zijn best al veel topics geweest over thuiswerken etc. Misschien moet je daar even op zoeken op het forum! Misschien dat je daar wat meer reacties op kunt vinden.

Ik kan je helaas niet helpen. Succes met je keuze!

4. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
  5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Heb even gekeken en klinkt eigenlijk perfect, alleen ik heb hier geen vaste telefoon en dat schijnt toch één van de eisen te zijn!
    We hebben hier alleen maar mobiel, aangezien er hier geen telefoon aansluiting is.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Er is helaas erg weinig echt goed thuiswerk.

Maar je moet onthouden dat thuiswerk altijd simpel of eenvoudig werk is dat niet veel oplevert.

Telewerk is anders dat kan ook nog goed werk zijn.

Je kunt naar een uitzendbureau gaan en bijvoorbeeld vragen naar bedrijven die telewerkers zoeken ( geen thuiswerk).

Verder kun je zelf iets beginnen. Bijvoorbeeld een webshop, gastouder, dienstverlening aanbieden, kranten lopen et cetera.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Nou dat is 't punt. Ik wil graag niet buitenshuis werken. Wil mijn eigen tijd in kunnen delen en het liefst in de avond uren lekker thuis!

Ik heb al eerder een avond baantje gehad, maar dat beviel me totaal niet!
    Aangezien ik nog met de laatste loodjes van mijn opleiding bezig ben en dat dus best pittig is, zoek ik iets wat geen verplichte tijden heeft! Zodat ik lekker mijn eigen tijd in kan delen.

Ik ken wel een thuiswerk bedrijf, dat is inpak werk o.a. stickers verwijderen en nieuwe stickers er op.
    Maar dat is echt gekken werd. Dat werk heeft m'n moeder ook een tijd gedaan, maar dat verdiend niet veel. Dacht iets van 0,09 cent oid per sticker die je er afhaald en weer er op plakt.
    Gastouder heeft voor mij ook niet zo veel zin, aangezien ik overdag niet thuis ben ivm met opleiding.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik begrijp je dilemma hoor.

Dan is een webshop of een dienstverlening online misschien iets.

Of bijles geven in een vak voor kinderen van de middelbare school. Vooral wiskunde wordt heel veel gevraagd.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Haha, nou wiskunde word 'm al niet! Daar ben ik zelf namelijk erg, maar dan ook erg slecht in!

Ik zal internet nog eens even afsnuffelen! Mochten jullie nog tips hebben of een link oid laat 't me dan maar weten!

10. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik lees met je mee, wil ook graag vanuit huis werken..

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Hé gezellig ook een friese dame!
    Ben ook fries, alleen woon er niet ;)

12. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006