Hoi hoi Zoals jullie denk ik wel weten doet mark aan Freestyle-motorcross http://www.fmxo.nl/?p=shows En nou belde Hart van Nederland vanavond om te vragen of mark en een maat van hem wat konden laten zien voor de camera ivm de red bull x fightters in Madrid. Maar nu het probleem we mogen van de gemeente hier geen landings bult enz enz neerzetten en we moesten dus zeggen van nee het kan niet door gaan. Maar we hebben dus net alles op alles gezet en nemen het risico om bij huis morgen het interview enz enz te doen. Dus als alles mee zit komen we morgen op tv maar daar meld ik morgen nog wel meer over. Vind het in ieder geval heel erg spannend en mark heeft hier hard voor geknokt om zover te komen in nederland.
Hoi Ja ik laat het zeker wel weten maar we moeten morgen vroeg meteen bellen hoe laat ze willen komen en dan hier alles klaar maken met een shovel en mark moet zich voor bereiden. WE vinden het ook echt heel erg spannend en mark heeft het zo verdiend om er mee op tv te komen.
Hoi Helaas nog geen nieuws we wachten nog op telefoon van hun maar hoe later ze bellen hoe moeilijker het wordt voor de jongens om zich voor te bereiden. Dus het is nog afwachten
Hoi Helaas wordt het nu niks het moet allemaal te snel en dat lukt gewoon niet maar binnen kort opent mark zijn eerste terein in nederland en dan komen ze wel.