ik loop al dagen met een snoepje in mijn hoofd, en ken er gewoon niet opkomen hoe het heet. je kon het vroeger bij de drogist halen, het waren grote driehoekjes,zacht, heel licht geel/wit,suiker laag. en niet plaatsen of ht nou zuur was of niet. wie begrijpt welke ik bedoel?
Euhm bedoel je nou jodenvet? (of hoe je het tegenwoordig ook moet noemen om politiek correct te zijn) Maar daar zit geen suiker over...
Ik weet welke je bedoeld denk ik, ze zijn echt heel lekker ik krijg er nu gewoon weer trek in... Alleen op dit plaatje zijn ze in twee kleuren maar ik ken alleen de lichte kleur. Snoep : Grapefruit snoep
heb geen idee, maar vroeger had je ook bonken druivensuiker. die zijn helaas ook nergens meer te koop. Die waren zooooooo lekker.
ja vind ik dus ook, en wat jij ook zegt, ik ken ook alleen maar de lichte, den k dat ik ze maar een keertje ga bestelln xxx
Bij de kruidvat kan je ze halen, daar heb je van die bakken met schepsnoep en daar zitten die grapefruitsnoepjes ook tussen Heb ze toevallig van de week nog gekocht daar