marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door miranda84, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Toevallig, ik heb ook 2 maanden geleden een schommelstoel gekocht (en wit geverfd). Ook hier uit de omgeving. :D

2. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ooh ik ben zeker niet de enigste!! Ik heb me gisteren voorgenomen om maar niks meer te plaatsen daar,want ben het spuugzat.Ook erg dat ej al hebt betaald en gewoon een week op je product moet wachten grrrr:x.Alsiemand wat van mij koopt,als ik het bedrag heb ontvangen stuur ik het ook direct weg,maar sommige doen daar zo laks over . Ik dump mijn spullen vandaag wel bij de stortplaats,en het is zoveel haha.

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    zet ze hier op bij te koop aangeboden? :D

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    ja dat kan wel,maar hier kwam ik er nooit zo snel vanaf als op marktplaats ;).

5. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

10 feb 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    ik heb een tijdje terug een bankje op mp gezet en er was een vent die bood eerst 25 euro, later bood een ander 35 euro en toen hij weer 45. dus ik hem gemaild dat 45 accoord is, hoor ik eerst een paar dagen niets, dus ik mail hem of hij nog interesse heeft, krijg ik me toch een onbeschofte mail terug zeg! dat ik niet moet doen alsof het een gouden bankje is (?? hoezo goud, het bankje is gewoon blauw) en dat hij eigenlijk maar 20 euro heeft (dan moet hij geen 45 bieden) en dat het een kadootje voor zijn zieke oude buurvrouw is (jaja tuuuuuuuurlijk) en dat hij trouwens al een ander bankje heeft gevonden (who cares??). hoezo gefrustreerd.

ik heb maar niet meer gereageerd.
    en als ikzelf iets te koop aanbieden ik krijg inzin biedingen verwijder ik die gewoon, daar moet je niet teveel tijd en energie aan verspillen.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dure dingen haal ik ook altijd op. iKvertrouw dat echt niet! Ik heb eigenlijk niet echt slechte dingen meegemaakt. ik handel zelf en ik koop ook af en toe. gelukkig nog nooit opgelicht en ik ben ook altijd eerlijk met handelen.

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.054
    113
    Vaak doen mensen met een minimaal bod ook alsof het een gunst is dat ze het willen kopen.

Voor € .... kom ik het vanavond/morgen halen.

Dan denk ik altijd meteen het staat hier niet in de weg. Doe een fatsoenlijk bod en het kan me niet zo schelen wanneer je het dan komt halen.

8. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Nou ik heb gisteren mijn oude Luminarc servies voor 12 personen verkocht voor 25 euro, maar het was me toch een onderhandeling! Hahahahaha! Eerst zat ik al te balen want we hadden om 19 uur afgesproken en om 20.30 was er nog niemand. Ik dacht jaaaa hoor is de zoveelste die niet komt opdagen! Nou om 20.45 werd er aangebeld, ze vertelde dat ze al 1,5 uur aan het zoeken waren in onze wijk. Ik dacht nou ja, ok. Dus komt ze binnen, bekijkt ELK bord een voor een of er geen gebruikssporen op zitten (hallo, het is 2e hands en gebruikt!!) dus stel je voor 3x12 borden plus nog een tig schalen verder moest haar man eerst uit de auto gehaald worden om goedkeuring te geven. Nou die kerel kwam, zei iets wat ik niet verstond en ging weer weg. En vervolgens wilde ze toch niet geven wat we hadden afgesproken. En maar proberen om het nog meer af te dingen nog meer af te dingen. Wij hebben voet bij stuk gehouden, dus toen ging ze naar de auto om nog even met haar kerel te overleggen. Nou uiteindelijk kwam ze 10 minuten later terug hoor met de 25 euro. Ppfff!!
    Jeetje wat een sport joh, spullen verkopen via MP!

9. Tink

Tink Niet meer actief

#29 Tink, 28 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2009

Gets, da's balen :(. Ik zou wel even in mijn spambox kijken als ik jou was, soms belanden MP-mailtjes daarin. Heel vervelend als je ze daardoor niet op tijd ziet!

Heb trouwens iets dergelijks meegemaakt, iemand bood op onze maxicosi, en achteraf bezien nét op de dag dat we op vakantie gingen.
    Eenmaal thuis natuurlijk snel gemaild, maar niks meer gehoord, jammer hoor. Ik mail áltijd zsm. terug, ik zie minstens 1x per dag mijn mailbox. En net dan...
    (Hij is er nog steeds overigens, voor de liefhebbers :))

10. Tink

Tink Niet meer actief

Dat gebeurt vaak ja, en ligt niet aan Marktplaats. Ik heb hier bij Te koop aangeboden ook een heel topic staan, het is me al diverse keren gebeurd dat mensen mailen over iets, ik ga het op zolder bij elkaar zoeken (heel gedoe want ik heb VEEL dozen staan :)), weeg de hele boel en kijk alvast na wat verzenden gaat kosten, regel een doos of envelop... en dan hoor je weken niks. Heel vervelend.
    Kijk het ligt me niet in de weg op zolder, maar je doet een hoop moeite voor niets.
    Kleine moeite om even te mailen dat je er toch vanaf ziet. Ik ga daar meestal na een week ofzo wel zelf achteraan, en dan nog gebeurt het dat er totaal geen reactie meer komt.

En ik ben zo vrij te denken dat dat niet aan mij ligt ;), ik ben snel met terugmailen, ik word niet boos, reken geen overdreven prijzen, ben altijd bereid om te praten en ik stuur snel en accuraat op.

11. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

En stel dat je opgelicht wordt of niet hebt gekregen wat je had verwacht?
    Kun je dan je geld terugkrijgen? Of kan MP daar niets mee?
    Ik heb laatst iets gekocht en daar zat een vlek in......

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb eigenlijk nog nooit wat gekocht op MP en niets gekregen. Ik haal het doorgaans dan ook op als t wat groter spul betreft. Kleding oid niet die mogen ze opsturen (koop ook niks boven de 6 euro dan)
    Ben zelf wel al t een en ander kwijt geraakt op MP maar er zitten idd vreemde snuiters bij hoor.
    Verkoop een zo goed als nieuwe dressior voor n prikkie (35,-) want hij stond hier in de weg en was te zwaar om naar boven te zeulen (anders had ik hem echt niet weg gedaan want vond hem nog steeds mooi....alleen er moest een box in de kamer en dat paste niet)
    Een vrouwtje mailt of hij echt nog goed is blablabla. Ja helemaal goed niks aan te zien (jaren lang een landschildpadden terrarium op gestaan en daar zat bescherming voor de lak tussen)
    Nou ok ze komt kijken.
    Komt er een of andere anders talige man aan de deur voor mn kassie (denk pools ofzo) Verstonden iig geen niks niet van wat hij zei. Geeft me 35,- en laait mn mooie kastje op een wagentje zonder bescherming of niks. Rammelt er mee het pad af, krast langs de stoeprand om hem op straat te krijgen om hem zo in een aanhanger te knikkeren zonder bescherming of niks :$
    Ik vond het zooooooooooooo zonder van dat kastje!
    Had ergens nog verwacht dat we een boos belletje zouden krijgen van die mevrouw omdat t kastje nu dus kapot was na die actie van die vent. Maar niks meer gehoord.

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha ik heb er geen last van zeg wat ik er van vind als ik mijn spullen te koop heb staan en als ik niet meer verder met ze wil zeg ik het ook recht voor de raap
    als je zulke dingen niet wilt dan moet je ook geen dingen op mp zetten dat is mijn mening
    ik zeg niet dat er geen mensen zijn die echt de bloed onder je nagels vandaan kan halen maar mp is gemaakt om biedingen
    te krijgen en soms kunnen mensen de meets gekke dingen mailen maar dat ho je toch kan je niks tegen doen hoe graag je ook zou willen

14. Tink

Tink Niet meer actief

Volgens mij kan MP daar weinig mee. Je kunt het wel bij ze melden, kijk maar eens op de site.

15. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Andersom is ook grappig. Had geboden op een kinderkamer. 500 euro was akkoord werd er gezegd dus ik busje regelen e.d. reageert ze nergens meer op. Ze had de advertentie niet op gereserveerd gezet en zag al dat er meer op was geboden. Ging de koop ineens niet meer door tenzij ik meer wilde bieden. Nou toen was het mij ook wel goed. Ik vind dat zo aso he? Akkoord is akkoord vind ik. Dan moet je dat niet zeggen. Grrr... Heb nu maar een nieuwe besteld. Wil er geen gedoe meer mee hebben!

Deel Deze Pagina