Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Teddie, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Lieve meiden ik heb de wereld van marktplaats ondekt hoor echt heel leuk.
    Waarschijnelijk kennen veel meiden het al maar voor mij is het nieuw.
    Ik ben op zoek naar een leuk kastje voor boven in de gang en het hoeft helemaal niet super de luxe te zijn en duur maar wel leuk.

Nu hoorde ik van mensen in mijn omgeving dat marktplaats zo leuk is en goedkoop vaak dus uit nieuwschierigheid ben ik vanmiddag gaan kijken en ja hoor een heel leuk kastje gezien,echt mijn smaak en voor maar 7,50 en vanavond ga ik naar die mevrouw toe met mijn vriend dus ik ben erg benieuwd.

wel wat eng zo naar iemand toe die ik helemaal niet ken maar als ik er aan denk dat er straks een kastje staat in de gang voor dat bedrag word ik helemaal blij :D echt een ongelofelijke leuke site.

Ik wilde dit even delen met julie.
    Ik ben zo in mijn nopjes :D er mee.

doei Teddy.

2. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Ik ken dit gevoel helemaal :D
    Ik voel mij altijd zó heerlijk als ik iets spot goedkoop kan kopen via marktplaats!

Geweldige site..

Liefs Es

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik ook hoor, ik ben ook een echte marktplaats verslaafde, ;)

Waarom nieuw kopen als andere mensen mooie spullen snel weer wegdoen voor niks.

Heerlijk dat gevoel om iets prachtigs te hebben gekocht wat in de winkel drie keer zo duur is, :p

Ik verkoop ook vaak!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja zowel marktplaats als speurders hebben wij al zulke leuke dingen vandaan.

Wij gaan altijd zelf alles schuren en dan beitsen. Helemaal top. Oude kastjes worden enorm hip!
    We hebben een buikkast van Speurders en van Marktplaats een kussenkast (redelijk oude). Die buikkast vond mijn schoonmoeder zo gaaf en hebben we vervolgens nog eentje gekocht en geschuurd en geschilderd voor haar.
    Echt leuk is het heh.

Heb trouwens zelf ook redelijk wat van de hand gedaan via de sites.

5. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Als wij nu iets hebben wat weg kan dan ga ik het zeker op marktplaats zetten echt geweldig en je verdient er ook nog wat mee.
    Zo ondek je steeds weer iets nieuws op het internet he.

Teddy.

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Nou ik ga zo weg naar mijn tafeltje van marktplaats en ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.
    Ik hou julie op de hoogte.

doei Teddy.

7. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik koop echt bijna alles via marktplaats, ebay en speurders.
    Bespaart een boel geld.

8. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Volgens mij doet iedereen het......wij hebben er zelfs onze boomer vandaan en een mega grote tv voor 25 euro terwijl dat ding nieuw hardstikke duur was....ook wel dingen dr opgezet hoor fietsen, de boot echt leuk hoor.

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja leuk he! Ik heb er van de week mijn nieuwe gsm gekocht!

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier ook een verslaafde! :D
    Heerlijk om koopjes op de kop te tikken.

11. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik doe alles via marktplaats, waarom meer betalen als het zo kan?
    Ik krijg ook mensen over de vloer die wat bij mij kopen, meestal wel de luxere duurdere dingen verkoop ik maar altijd gaat alles de deur uit. Ook koop ik veel dingen waar ik weer niet teveel voor wil betalen. Mijn advies is alleen zorg dat je nooit alleen thuis bent en zorg dat iemand weet waar je het gaat ophalen. Ik heb nog nooit een nare ervaring meegemaakt via marktplaats. Altijd komen mensen opdagen en altijd koop ik wel waar ik op geboden heb.
    En als je wat verkoopt moet je zorgen dat je eerst het geld op je rekening hebt voor je het opstuurt.

Hele leuke manier van handelen. Moet alleen oppassen dat je niet verslaafd raakt! :rolleyes:

12. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Nou lieve meiden ik heb mijn kastje staan hoor in de gang van marktplaats.
    Een leuk rieten kastje met rieten bakjes als lade echt te gek.
    En maar 7.50 hoe gek kan je het krijgen he.
    Ik ben zo trots als ik er na kijk en de gang is weer een stuk leuker geworden want ik heb er gelijk een leuke plant op gezet.

die mevrouw dacht denk ik dat ik af ging dingen omdat ik zij doe maar en zij keek toen een beetje zo van echt waar ok dan.
    Nou ja voor dat bedrag ding ik niet af hoor,zo goedkoop.
    5 euro had ik kunnen vragen maar ja ik heb nu voor een fijn bedrag een leuk kastje.

Doei Teddy.

Deel Deze Pagina