Expeditie Robinson

Discussie in 'De lounge' gestart door eve, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben normaalgezien een echte fan van ER. Maar ik vind de deelnemers dit keer totaal niet leuk. Er zitten geen markante of grappige types tussen. Het is echt een suf zooitje. Vind alleen Klaar, Olga en Bernadette leuk. De rest, en dan met name Ignace, Wietske en die andere griet (ben zelfs haar naam kwijt) mogen van mij echt vertrekken.

Kijk dit keer met veel minder plezier :( Ligt dat aan mij?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien moet je aan die personen wennen? ik had dat met big brother, ik dacht wat een saaie mensen, maar nu valt het wel mee,
    je moet toch wat te kijken hebben! ;)

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik was echt ene hele trouwe fan, keek altijd.
    Dit jaar heb ik 1 aflevering gezien en daarna niks meer. Het sprak me helemaal niet aan.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik kijk ook altijd naar ER maar dit jaar vind ik het ook anders. Snap ook niet waarom Klaar en Robin van het vorige sysoen er bij zijn.... Ze moeten het zelf uitvinden hoe het allemaal werkt vind ik. Het is veel minder overleven. Het is nu meer gekonkel en complotjes en zo. Je ziet niet hoe ze overleven, zoals voorgaande jaren, hoe ze aan eten komen en dat ze honger hebben, en last van zandvlooien en zo.......

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik het dit jaar ook een beetje een slappe zooi vind. Dat komt denk ik ook doordat ze dit jaar wat minder op de proef gesteld worden. Er is genoeg eten op het eiland dus er is ook niet echt honger. Dat maakt dat mensen wat minder hoeven te knokken denk ik. Ik blijf wel kijken, maar van mij mogen ze volgend jaar de duimschroeven wel wat meer aandraaien!

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind Olga een echte Robinson! Leuke krachtige vrouw.
    Die Vlaamse HA vond ik een stiekemerd, maar vind het nog steeds leuk om te kijken hoor.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja die Olga is volgens mij echt een bikkel!
    Ondanks dat ze model is.
    Ze probeert echt haar grenzen te verleggen.
    Net als vorige week die vis helemaal leeghalen!

Vind het ook nog steeds leuk om te kijken.
    Het leuke vind ik dat ze het ieder jaar weer wat anders doen.
    Zo blijft het spannend.

Deel Deze Pagina