Marktplaats..

Discussie in 'De lounge' gestart door G89, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb er ook nooit problemen mee gehad... als het een groot pakket betreft kan je de barcode vragen dan kan je de zending volgen op treck en trace....

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Nee, is van 3 verschillende kopers...
    Waarvan 2 aankopen in een envloppe passen en 1 moet in zo'n doos

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hier ook altijd nog goed gegaan gelukkig.
    Zelfs 1 iemand stuurde snowboots al toe voor ik het geld had overgemaakt. zo lief vond ik dat!
    Dus er zitten echt wel goede mensen tussen. soms kan pakketjes wat langer duren. Zoals bij ons wordt bv op maandag geen pakketjes geleverd.

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hier nog nooit problemen gehad :) zowel aan de kopende kant als aan de verkopende kant :D

5. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Mijn moeder liet eigenlijk ook altijd alles afhalen. Nu doet zij dat niet meer omdat vorige week iemand 40 euro uit haar portemonnee heeft gestolen terwijl zij een shirtje aan het halen was boven. Ze had haar portemonnee gewoon in haar tas in de kast liggen dus deze persoon is gericht op zoek gegaan. Ze had natuurlijk haar spullen weg moeten leggen, maar het lag echt diep in de kast en diep in de kast. Heel vervelend en het heeft nu als gevolg dat er ook niks meer opgehaald wordt.

liefs

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Wat vervelend voor je moeder! Die marktplaatsfiguren verlies ik geen seconde uit het oog, want je weet gewoon nooit wie je in huis haalt.
    Ik heb tot nu toe alles wel opgestuurd gekregen wat ik heb gekocht, alleen waren sommige mensen wat traag met versturen en in de communicatie. Boven de 35 Euro ga ik wel langs om dingen te halen, dan wil ik het niet verstuurd hebben.

Deel Deze Pagina