Ik heb iets op Marktplaats gezet. En ik heb er bij gezet: bieden vanaf 40 euro. Nu is er iemand die 75 euro er voor geboden heeft. Moet ik dit serieus nemen? Het gaat om dit ding: Bekijk bijlage 78165 De Grolsch Koel Server. Ik weet niet eens wat de nieuwprijs van dat ding is. Hij is in elk geval niet meer te koop via de Grolsch-site. Het moet niet zo zijn dat ik dat ding naar haar opstuur voor inderdaad 75 euro, en dat ze het thuis ontvangt en dat ze dan denkt: "Is dit het" en een deel van het geld terug eist. Wat moet ik doen? En weet iemand eventueel wat de nieuwprijs is van dat ding?
Oja... even een toevoeging: de persoon die dat bod gedaan heeft, is ook de eerste bieder geweest. Dus ik begrijp dan niet dat zulke mensen eerst bieden op bijv. 40 euro.
Zo'n ding kreeg je toch gratis bij zoveel bier? Ik vind 40 Euro ook al veel eigenlijk. Snap nietd at iemand er 75 euro voor biedt.
Ik heb net gelezen dat je hem hebt gewonnen. Dus ik zou dan terug mailen dattie hem voor 40 euro op mag komen halen. Maar dat is denk ik iets persoonlijks. Zou me er niet goed bij voelen. Als jij dat geld er voor wil hebben, moet je maar een gokje wagen denk ik.
Nee hoor dat ding kreeg je volgens mij niet gratis bij bier. Wij kochten een keer Grolsch blikjes bij Super de Boer, een paar weken terug, en toen kregen we er een coupon bij die je in kon vullen en in een grote ton kon mikken die in de Super stond. Elke dag werd er dan een winnaar uit getrokken, waarvan wij er één waren dus... Ik heb eerst even bij andere MP-advertenties gekeken voordat ik mijn advertentie plaatste. En ik zal al wel dat hij zeer gewild is en dat er veel mensen zijn die zelfs wel 50 of 60 euro boden. Vandaar dat ik heb geschreven dat ze mochten bieden vanaf 40 euro.
Haha ik heb m gezien bij de Ah, was wel een grappig ding, maar ik zou er ook niet veel voor over hebben. Zeker geen 75e, maar je hebt altijd mensen die veel geld geven voor zulke gadgets.
Nou ja, gewoon mailen dat ze m op mag halen voor dat geld, waarschijnlijk iemand die al tig keer overboden is op andere, en nu snel eentje wil hebben.
tsjah...zou gewoon mailen je mag hem hebben voor die prijs! Maar ook vermelden...geen niet goed geld terug garantie...en kopen is houden!
Nou inmiddels heb ik gemaild met die persoon en ik kreeg ook heel snel weer reactie terug. In haar eerste mailtje stond of ik nog even wilde wachten want ze was ook nog aan het onderhandelen met iemand anders. En in het tweede mailtje schreef ze dat ze hem bij die ander al gekocht had. Dus het is al geregeld. Het bod is verwijderd. Dus mensen kunnen weer bieden. Als ik zie hoe gewild die is denk ik dat ik hem wel snel kwijt raak...
hoi omdat ze niet meer op voorraad zijn bied iedereen zoveel en is dus normaal normaal kosten ze 36 euro
als je weer een hoog bod krijgt gewoon accepteren. het is bekend dat je doe dingen kon winnen (had ook een keer meegedaan met een code) en als ze dat ding graag willen hebben.
Ik heb ooit een paar boekensteunen bij het grofvuil vandaan gehaald en op ebay gezet vanaf 1 euro. Uiteindelijke verkoopprijs was 83,11 euro!! Tis wat de gek ervoor geeft natuurlijk.