als tegenhanger van het andere topic, waar zien jullie jezelf over 5 jaar? of wat hoop je? *kids gaan dan naar school, dus weer aan het werk *stuk slanker (hoop hoop) *een kat hebben nu jullie!
ik hoop dat we dan een tweede kindje hebben Dat we ons huis hebben verbouwd zoals we dat graag willen (dat het huis zeg maar af is) Dat we nog steeds gelukkig en gezond zijn dat vind ik het belangrijkste
* Dat ik wat slanker ben * Dat Lisa dan al een hele tijd lekker eet * Héél misschien hebben we dan nog een kindje erbij, maar vooralsnog wil mijn vriend niet, ik durf het niet en dan moet het ook nog lukken natuurlijk * Als er geen kindje bij komt, dan wil ik graag een cavia
Tja, moelijk te voorspellen. Maar over 5 jaar hoop ik dat: - we een tweede kindje hebben. - ons stukje aan ons huis hebben gebouwd -Misschien wel een derde op komst (maar manlief wil maar wtee kinderen -Dat ik nog steeds dezelfde baan heb.
* Hopelijk ons eerste kindje of mischien wel de tweede. * Hopelijk lekker gelukkig. * Waarschijnlijk getrouwd. * En hoop op een leuke baan. * En lekker toch een keer op vakantie kunnen.
Dan zitten layla en dani op de basisschool en help ik ze lekker met hun leerwerk Dan is er wellicht al een 3e kindje of op komst.. Dan hoop ik mijn bedrijfje goed te hebben wederopgebouwd en dat ik part-time voldoende werk heb. Andere part-time job zijn de kids en het huishouden En ik hoop dat mijn mama dan nog leeft *die heeft kanker* En uiteraard dat mn mannetje en ik nog dolgelukkig zijn!
Over 5 jaar zijn de kids wat ouder dus ook zelfstandiger, ik weet dan zeker dat we dan op vakantie gaan en veel uit gaan! Ik zelf kan dan ook meer uit gaan haha nu zit ik nog vast gekluisterd onderhand..
Een lieve leuke vriend/man; Een tweede kindje (op komst); Een net zo'n leuke baan als nu, maar dan in de buurt; Een mooie eensgezinswoning. En dat ik en mijn kleine meid nog net zo gezond zijn als nu.
Dan is ons kindje 4 en gaat dan na de vakantie naar de basisschool. Misschien heeft hij of zij dan ook wel een brusje. Verder zijn we dan een happy gezinnetje...
* misschien zwanger van de 2e * groter huis * ikke mijn laatste 10 kilo kwijt * ik weer alles durf (heb nog al last van P.A.) En natuurlijk gezond en gelukkig!
- hopelijk 1, 2 of meer kids, - slanker (liefste onder mijn streefgewicht), - onze tuin opgeknapt, - een hondje.... (komt er pas als er kids zijn die rond de 3/4 zijn) - hopelijk iets meer verantwoordelijkheden op mijn werk, hogerop komen.
dat we nog gezond zijn. en dat ons meisie ook gezond is. mschien een tweede kindtje.als wil? twee nieuwe katten. nog steeds in het zelfde huisie wonen. en dat we gelukkig zijn.
als alles volgens plan gaat - zit ons meisje in groep 2 - hebben we een tweede kindje wat tussen de 1 en de 2 is. - heb ik nog steeds dezelfde baan - wonen we in een nieuw huis (maar dat hoop ik eigenlijk ieder moment)
* Dat we allemaal nog gezond zijn * Getrouwd * Diploma verzorgende en eventueel verpleegkundige * Leuke baan * Kinderen leuke school * Iets groter huis * Stuk slanker
Over 5 jaar hoop ik *opnieuw aan het leren te zijn, miss zelfs al klaar daarmee... Dan zou ik graag gaan werken in het zh op kraamafdeling. *Heel miss zwanger zijn of een derde kindje erbij hebben (hoewel we nu allebei zeer tevreden zijn zo en het niet écht hoeft maar defenitief kunnen we nog niet zijn daarover...heel ver weg ergens kriebelt het wel voor een derde...) *dat we een huisje hebben kunnen kopen in het dorp verderop waar we veel meer hebben dan hier, een fijn opknaphuisje waar man dan in gaat klussen terwijl de kids op school zijn en ik aan het werk in het zh... Ach het zijn allemaal dromen eigenlijk...hoewel dat leren wel echt gaat gebeuren miss al wel sneller dan ik overal loop te verkondigen want ik heb dr zo'n zin in! Maar dat huisje... ach we zien wel,, t lijkt ons leuk maar het moet allemaal ook kunnen natuurlijk...(we gaan dan wel echt de rollen omdraaien, man blijft dan thuis terwijl ik ga werken, ik verdien wdb beter dan hij....en voor hem gaat parttime werken gewoon niet... tenziij hij het over een heel andere boeg gaat gooien maar ws gaat dát niet gebeuren)
Over 5 jaar * nog altijd gelukkig en gezond!! * Milou net 8 jaar en zit dan als het goed is in groep 4!! (pfff) * Hopelijk een 2e kindje * Een groter huis * En als het goed is werk ik dan nog steeds in het onderwijs
~ Dat we getrouwd zijn; ~ Dat we 2 kindjes hebben; ~ Dat ik mijn baan houdt; ~ Dat we allemaal gezond mogen blijven