verkopen jullie ook wel eens iets op marktplaats? tjonge ik heb me auto erop staan en vraag er 1100 voor! Is er iemand die een aantal dagen geleden 400euro geboden heeft.. krijg ik een mailtje dat ze daar wel voor wil komen kijken! Pff laat me niet lachen.. is dat nou een reeël bod? pff bieden jullie ook wel eens wat te koop aan? en wat zijn jullie ervaringen? ik kan dat echt niet geloven! ik bedoel dat je onder de prijs gaat zitten snap ik best hoor! geen probleem maar nog minder dan de helft?
ik ben gek op marktplaats! maar op als een bod niet reeel is ga ik er niet eens op in, laat ze maar mailen toch? bieden is het leuke van mp, maar moet natuurlijk wel te doen zijn.
Sommige nemen je gewoon in de zeik, niet serieus nemen hoor dat bod! Wij hadden onze bank( 4mnd oud, loungebank) op MP staan voor 650 en iemand bood 100! Gewoon wat geduld hebben, wij waren de bank met een halve week kwijt voor 500 en twee fauteuilles(?) Best snel dus en ook nog wat om op te zitten hahaha aangezien onze bank pas in februari geleverd word...
haha ik had eens iets erop gezet voor 50 euro, kreeg ik een bod van 5 euro ofzoiets. die heb ik verwijderd, en kreeg toen een dreigmail, wie ik wel niet dacht dat ik was om hun bod te verwijderen en nog meer van die onzin. maar over het algemeen kan ik goede zaken doen op marktplaats hoor.
Ik ben echt MP fan! Koop er leuke dingen en verkoop ook zo af en toe iets als ik er niks meer mee doen. Onzin biedingen pff..als iemand echt interesse heeft mailen ze maar ..dat doe ik zelf ook als ik iets graag wil hebben. Mirre
jaz ij had me geboden en nu ook gemaild... heb gemaild dit bod is veel te laag voor dit bedrag gaat de auto niet eens weg! en dat is ook zo want dan houden we hem gewoon!
Ik doe meestal ook een lage prijs, of ik mail degene als ik de prijs te hoog vind of er wat aan te veranderen valt, vaak kom je er dan wel uit
Wij zijn ook MP verslaafd Van de week nog een super mooi bankstel gekocht! Hadden nog geen nodig...maar kon hem niet laten staan. Ook eea verkocht...vind het echt een sport!
je kan onder je advertentie zetten "niet serieuze biedingen worden verwijderd " en 400 bieden bij een auto die voor 1100 staat vind ik niet serieus succes met je autootje
Sommige mensen denken dat ze alles gratis kunnen krijgen. Ik heb laatst mijn Audi A2 erop gezet was er een kerel die schreef: Hallo, ik heb volkswagen polo uit 2004, jij wil Audi ruilen? Toen schreef ik terug: Ik niet ruilen, ik heb nieuwste volkswagen Touran uit 2007. Ook al zet je erbij dat niet serieuze biedingen worden verwijderd zijn er nog brutalerikken om te reageren of heel laag te bieden. Ik had eens een tas erop gezet van Chick on a mission, ook erbij gezet dat ik alleen inging op biedingen boven de 50 euro,ging er een meisje steeds 10 euro bieden en ik echt vijf keer haar bod verwijderd, kreeg ik een boze mail dat ik die tas niet op marktplaats moest zetten als ik hem niet wou verkopen. Helemaal gek!8-[
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb ook wel eens erg onderboden en dan toch kunnen kopen. Maar heb nu zelf iets te koop staan voor EUR 1100,00 en krijg dan ook wel eens een onzin bod. Gewoon verwijderen en klaar.
Whaha...je hebt types inderdaad! Ik mailde laatst iemand voor een artikel, zegt ze hem niet voor die prijs te willen verkopen. Nou prima, kom dan met een tegenvoorstel...dat kreeg ik dus niet. Nou, dan niet.....ga dan ook niet weer vragen wat zij dan in gedachte had, was meer haar taak toch? Sommige snappen echt niet hoe het werkt...
Ja, hier ook een marktplaats fan, wij hebben het huis opgeruimd en een groot gedeelte op marktplaats gezet. Zijn meestal wel kleine dingen hoor gaat dan om oude computerspellen enzo. Doen we meestal zo 1x in het jaar. Ben dan blij dat ik het niet weg hoef te gooien want dat vind ik dan net zonde en ik kan iemand anders er nog blij mee maken. En mezelf want je krijgt er nog wat voor. Ik zet er ook altijd bij. Biedingen via de mail anders wordt er niet op gereageerd. Dit i.v.m. fakebiedingen. Dat deed ik eerst niet en dan blijf je maar emails sturen waar je geen reactie op terug krijgt. Echt heel irritant is dat. Als mensen je een losse email sturen heb je veel meer kans dat het serieuze bieders zijn. En als ik iets nodig heb is kopen via marktplaats ook super natuurlijk. Zeker omdat je ook op postcode kunt zoeken dus met wat grotere dingen gewoon bij jouw in de buurt...
Ik vind mp ook zooo leuk..! Als ik in nederland zou wonen zou ik alles voor Eslem daarvandaan hebben gehaald denk ik..bedje etc. etc. Ik ben nu ook aan het kijken voor kleertjes voor haar.. maar nu was mijn moeder bij de kringloop ofzoiets geweest..en daar heeft ze een heel leuk winterjasje voor eslem gekocht en een slaapzak maatje 80 voor samen maar 3 euro
Ja mp is zeker leuk volgens mij doet echt iedereen wel wat op mp...wij hebben er een keer een mega grote tv vandaan voor 25 euro echt een geweldig ding....mn hond komt ook van mp...en dat bieden als ze een laag bod doen gewoon niet op reageren het bod gaat vanzelf omhoog.
Ik heb hele goede ervaringen met MP. Al veel verkocht en de dingen die niet verkopen zet ik na een half jaar gewoon weer erop. Dan verkoopt het alsnog wel. Heb al een sportfiets verkocht voor 350 Euro en oude meubels voor 400 Euro, maar ook kleinere dingen, zoals een combimagnetron, koelkast, stalen velgen, Senseo-apparaat etc. Alleen ons bankstel verkocht niet. Die hebben we toen maar meegegeven aan de kringloopwinkel. Die kun je niet een half jaar later opnieuw aanbieden als je al een nieuw bankstel hebt, daar hebben we geen ruimte voor om die te laten staan. Heerlijk mp en de kunst om het maximale eruit te slepen! Ik doe niets meer zomaar weg, eerst via MP proberen! Fakeaanbiedingen heb ik wel gehad, maar de serieuze kopers melden zich altijd per mail of telefonisch! Groetjes Suusje
jah idd... heb niks meer van diegene gehoord.... heb hem ook op speurders staan en daar is 700euro geboden, nog erg laag maar komt beter in de richting... ik wacht gewoon even af.. hoe moeilijk dat ook is!
Hee Anniek, Ik zou hem erop laten staan en af en toe wel even bellen om hem weer boven aan te plaatsen, dan wordt ie weer onder de aandacht gebracht. Als het niet het bod is wat je wilt hebben moet je echt geduldig zijn dan komt er vanzelf wel iemand. En anders even voor 9 euro op Autotrader zetten voor 9 weken lang, op het internet en hun tijdschrift, met foto's. Autotrader is de meeste bekeken site en blad voor auto kopers.
Ik koop en verkoop echt alles via marktplaats en ben er helemaal verslaafd aan. Nu heb ik mijn auto te koop staan voor 900 euro, is toch een heel fatsoenlijke prijs voor een fiat tempra uit 94 met apk dacht ik. Krijg ik vandaag een mailtje;Voor 100 euro kom ik hem vanmiddag nog halen! Heb terug gemaild; Voor 1000 euro kom ik hem vanmiddag nog brengen! Ben benieuwd wat ik terug krijg!
Ik vind het wel fatsoenlijk als men eerst laat weten voordat ze het bod verwijderen. Ik heb eens ergens op geboden en ineens werd dat bod verwijderd. Ik wilde wel weten waarom eigenlijk. Ook al vindt de verkoper het een belachelijk bod, dan nog even een email. Ik heb een nieuw jasje van mexx erop staan Die was 129 euro, kaartjes zitten er nog aan. Dan wordt er 12 euro geboden. Dat is niet rieeel natuurlijk. Ik email dan: bedankt voor uw bod, ik kan helaas niet akkoord gaan met 12 euro. Hij gaat niet voor onder de 40 euro inclusief verzendkosten weg.