soms kan je gewoon niet gaan reageren op elk onzin bod dat je krijgt!mensen kunnen zelf toch ook wel beetje nadenken? raar vind ik wel van die spullen die verkocht worden 2 keer ofzo gebruikt,en dan nog de nieuwprijs er voor vragen......haha het heet niet voor niets MARKT plaats..
Ja klopt, als men een nieuwprijs vraagt is dat ook wel raar Maar over of je wel of niet iets een onzin bod vindt. Ik zag een keer een heel leuk ding. Daar bood ik gewoon op. Ik dacht ook gewoon een leuk ding. Nou bleek het een heel duur iets te zijn. Dat kon een leek er dus echt niet aan af zien. stond ook niet in de advertentie. Toen kreeg ik een email hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo'n laag bod te doen. Nou ik ben nou echt niet iemand die niet zelf na kan denken, maar soms kun je dat gewoon niet weten. Mensen kunnen niet overal verstand van hebben. Ik blijf erbij dat je maar beter gewoon fatoenlijk kunt blijven, ongeacht het bod.
Meiden hier ook een MP fan! Heb er net een baby kamer opgezet. Staat hier ook bij aangeboden Mischien iemand intresse
Wat ik alleen altijd jammer vind is... als een bod heb geaccepteerd dan hoor je niets meer van de koper.... Lekker dan... Zo is het dus ook gegaan met mijn auto.. Uiteindelijk verkocht doordat ik in de auto een papiertje had geplakt met TE KOOP...