marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb mijn oude telefoon erop staan.
    Bieden ze en sturen ze een emailtje dat ze m smiddags voor een Xbedrag op willen halen. Prima, ga akkoord met t bod en hoelaat ze willen komen. Ze moeten nu nog terugreageren.
    Gistermiddag iemand die een mailtje stuurt dat ie ook weer een Xbedrag biedt en graag meer foto's wil zien. Ga akkoord met t bod, doe moeite om fotos te maken en verzenden en hoor vervolgens niks meer.

Ben er zo klaar mee! Telefoon wordt op mp voor t dubbele aangeboden maar omdat hier wat krasjes opzitten doe ik m voor 100euro weg, ga ook niet moeilijk doen let onderhandelen, en mensen bieden t er voor dus ga de prijs niet nog omhoog praten. En dan hoor je nog niks weer. Denk dat ik m maar hou, oude simkaartje erin en kan dochter m blijven gebruiken.om via wifi Bumba te kijken. Dan maar geen 100euro en.een.ergernis maar een.dochter die wel tevreden is:)

Grrrr -#?#-$&#9@marktplaats

2. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Kijk dat is nog eens netjes, zo kan het dus ook. Ik verkoop de kleding van M. altijd op marktplaats. Ik zet er bij dat ik het liefst wil dat mensen het komen halen zodat ze ook kunnen zien dat het in perfecte staat is. Geen gezeur moet de post die niet is geweest, te weinig geld dat wordt overgemaakt etc.

Ik weet dat de kleding van M. in perfecte staat is dus ik durf mensen rustig langs te laten komen.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Sorry offtopic, maar welke maat skipakjes zijn het?:D

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh heb ik met een z8 jas, ze had meerdere geintresseerden en bij de vraagprijs stond 12,50...dus ze zegt ja biedt je er voor...ik zeg ja de vraagprijs he! Nee dat is bieden vanaf (nou absoluut niet maarja moet ze zelf weten) ze wou er toch wel 15,00 voor, Nou prima voor die 2,50 maakt mij niet uit!
    Maar vond het wel grappig hoor haha.

zo stond ik gister nog voor jan joker bij de moeder van een mevrouw binnen die zei dat de prijs niet klopte... maar had een prijs afgesproken dus tja kom daar niet voor piet snot helemaal heen! Nou ik vond het in ieder geval niet netjes en schaamde mij dood!
    ik wou daar geen stampij maken omdat het ook een oudere mevrouw was maar voelde me flink genaaid.

Deel Deze Pagina