Hallo dames Ik heb even advies nodig.ik heb via marktplaats een paar New balance gekocht .nu kreeg ik ze binnen en ik twijfelde al dus ik ging naar de sportwinkel en inderdaad ze waren nep ik baalde echt en nog even in de advertentie gekeken maar het stond er niet bij.vervolgens stuurde ik de vrouw een berichtje waarin ik het mededeelde waarop zij zegt oh wat erg dat wist ik niet.nu wil ik.het liefste mijn geld terug en ze terugsturen .ik twijfel of ik daar voor in mijn recht sta. Wat vinden jullie. Grt
Heeft die mevrouw ze als 'echt' verkocht? Dan vind ik namelijk dat je je geld terug moet vragen, want dan heeft ze niet geleverd wat ze beloofd heeft. Maar als ze daar geen uitspraak over gedaan heeft in haar advertentie denk ik dat jij dat na had moeten vragen, zeker omdat je zegt dat je twijfelde. Heel vervelend, maar dat is een beetje het risico van Marktplaats. Edit: ik lees net dat het niet in de advertentie stond. Dan vind ik dat je dat toch zelf had moeten navragen voor je over gaat tot koop.
Nee je staat niet sterk, wellicht wist de verkoper het idd echt niet Je zal t nooit te weten komen ..
Loveaim ik twijfelde pas toen ik ze binnen had dat was misschien niet duidelijk .Ja ik ga altijd van het goede uit van de mens maar volgende keer moet ik dus vragen of het wel echte zijn.nou weer iets geleerd dan ; ( Liefs
Dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Door dit soort dingen heb ik ook geleerd, hoor, was ook altijd te goed van vertrouwen en heb wat miskopen gedaan.