Hallo dames (en heren), Ik wil al een tijdje een rijsttaart/vlaai maken. Maar ik kan geen recept vinden. Iemand een recept voor mij? Danke Danke
Zelf nooit gemaakt, maar ik kom wel uit Limburg (en ben dus heel kieskeurig wat betreft vlaai ). Ik kom er heel veel tegen wanneer ik Google op rijstevlaai. Misschien zit er iets voor je tussen https://www.google.nl/search?q=rijstevlaai+recept&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a&channel=fflb&gfe_rd=cr&ei=YWlSVK2GD8iLOoq9gNAL
Ik heb het een paar keer geprobeerd met gesmolten witte chocola. Tot 2x toe een blamage, chocola ging schiften, maar als ik dit zo lees heb ik wel weer zin om het nog een keer te proberen...
Ik gebruik voor de bodem het koopmans recept. Met witbrood deeg. Ideaal en lekker makkelijk Hoe ik de vulling maak verschilt, net waar ik zin in heb Ze zijn heerlijk Nu heb ik weer zin in taart
owwww mijn lievelingsvlaai!! ik kan er maar niet genoeg van krijgen! Binnenkort nodig ik enkele meiden uit bij mij thuis en je brengt me op ideeën!
Succes! Het is inderdaad ook mijn favoriet. Mijn ouders zorgen altijd dat ze rijstevlaai met slagroom in huis hebben als ik kom Hopelijk lukt ie en kunnen jullie lekker vlaai eten!
Is behoorlijk eind rijden Maar als we gaan, gaan we meteen een aantal dagen. Dus ik eet dan in 1 bezoek makkelijk zo'n hele vlaai op. Voor vriend halen ze altijd zijn favoriet, hij houdt niet van rijstevlaai (eet het wel, want; beter dan geen vlaai). Dus ik kan me altijd uitleven met "mijn" vlaai.
Door mij hebben jullie weer trek in vlaai . Oh die koopmans is idd ook handig. Daar ga ik de volgende keer aan denken.