hai damens hebben hier mensen ervaring met de zwangerschapstesten met indicatie en klopt die indicatie ook? groetjes claire
Waarom twijfel je zo? Aan je banner te zien ben je dikke 5 week zwanger. of ben je nog niet naar de vk geweest? Zwanger is zwanger hoor. iedereen van harte gefeliciteerd! groetjes Wilma
bij mij klopte hij niet maar dit kwam omdat het niet goed zat ik zou 6weken zijn en hij gaaf toen nog maar 1-2.
hai Wilma je hebt gelijk ik ben een twijldoosje.. ik heb een onregelmatige cyclus maar volgens mijn berekening en die van de test ben ik nu iets meer dan vijf weken... vroeg me daarom af of het ook echt klopt. ik ben nog niet bij de vk geweest vandaar liefs clairette
Hmmm ja kan mij je heel goed voorstellen, ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus heel erg vervelend. Ik hoop dat je straks helemaal gerustgesteld bent als je bij de vk bent geweest. super leuk hoor straks een kleine. wij hebben ook de wens voor een tweede zijn net bezig maar hoop dat het voor ons deze maand ook raak zal zijn. ben zo geneigd tevroeg te testen Liefs Wilma
het is zoals de test het al zegt hé: een indicatie nooit op de dag precies maar een indicatie van hoelang je zwanger bent... ligt altijd tussen het def. aantal weken in..