Ik verkoop laatste tijd niks meer via marktplaats. Waarom? Omdat ik mij irriteer aan het feit van de kopende partij. Wel dingen (proberen) aan te kopen via marktplaats en de verkopers zijn ook verre van heilig de laatste tijd. Spreek je een tijd af om het op te halen. Verkoper nergens te bekennen “o ja ik ben een weekendje weg” terwijl er duidelijk een afspraak was. Verkopers die niet reageren als je het op wilt halen. Dan niet he. Heb dan altijd zo’n vervelend onderbuik gevoel. Dat ze alleen maar willen verzenden en het vervolgens niet opsturen.
pakket kleding te koop voor 20 euro. krijg ik een mail met de mededeling: Ik koop het voor 5 euro. Ik terug gestuurd dat ik daar niet meer akkoord ging. zou dan om 20 cent per stuk komen. dikke doei. mijn prijs kwam op 60 cent per stuk en dat vond ik al een zeer nette prijs. dit op een nette manier gemeld. krijg ik een mail terug met de mededeling dat ze het dan voor 10 euro kwam halen... zucht Ik had iets te koop staan en kreeg een mail die er betrouwbaar uit zag. Hij vroeg of het er nog was en of ik het wilde versturen. Hij bood de vraagprijs en 6 euro extra voor het verzenden. Ik blij omdat het er al een tijd op stond. krijg ik de volgende dag een bericht van marktplaats dat die persoon mogelijk malafide was en dat ze zijn account verwijderd hadden... Ik heb een hoop kleding erop staan. Ik krijg regelmatig een reaktie op een kledingstuk met de vraag welke maat het is. Mensen, LEES toch een keer. staat er toch duidelijk bij wat voor een maat het is? Het staat in een rubriek, bijv kinderkleding maat 92....