Ik heb al veel topics voorbij zien komen maar kan er toch niet uitkomen. op fb zie je de laatste tijd veel nieuwe emoticons voorbij komen. Meer echte plaatjes e.d. op deze site List of Emoticons for Facebook - Facebook Symbols and Chat Emoticons staat wel hoe je ze kan kopieeren en plakken maar als ik fb open heb staan moet ik dus eerst naar die site om n plaatje te kopieeren.. is er een makkelijkere manier of gewoon een extra toetsenbord waar deze in staan oid? Ik heb een samsung telefoon met android. Kan het zijn dat het alleen met iphones kan??
Ik heb idd een extra toetsenbord voor emoticons, heb ik een speciale app voor gedownload, maar heb idd een iPhone....
Mijn man en ik hebben beide een samsung note 2 en hij heeft maanden geleden een update van zijn telefoon gehad en sindsdien heeft hij smiley's en ik heb de update nog steeds niet gehad. telefoons zijn precies net zo oud dus ik weet t helaas ook niet
als je met google chrome werkt kun je emoji extension downloaden. Op de telefoon doe ik die app niet, want ik kreeg daar een waarschuwing dat de app gevoelige info van je telefoon zou kunnen lezen. Op de laptop gaat het prima.
Bij een swiftkey toetsenbord moet je lang op enter drukken, dan krijg ik heel veel emoticons die je in whatsapp ook hebt. Oh ja en ik heb een Samsung Galaxy S3.
Ik fb alleen met mn telefoon (samsung s3). Wat is een swiftkey toetsenbord? Als ik nu lang op enter druk gebeurd er niks..
Ja, maar nu ik die app heb hoeft dat dus niet. Je gewone toetsenbord wordt een andere met extra emoticons dus.
Ik heb de app er opnieuw opgezet maar niks. Als ik op mijn man via fb op zijn toetsenbord het tandwieltje vast houd zie ik daar een smiley en dan alle smileys. Helaas bij mij niet
Ik ben hem aan het downloaden. Vraag me alleen wel af wat er gebeurd als ik hem er af gooi, of mijn originele toetsenbord dan niet verprutst is ? (note to self : kijk dat voortaan eerst na voordat je iets installeert!)
Eh... ik krijg nu een melding dat deze invoermethode mogelijk alle tekst die je typt inclusief persoonlijke gegevens zoals wachtwoorden en creditcardnummers verzamelt???? Lijkt me nou niet echt veilig dus...
Mmm ook ik heb hetzelfde probleem. wilde ook swiftkey erop zetten, maar als ik die wil invoeren krijg ik dat ze al mijn gegevens mogen verzamelen met uitzondering van wachtwoorden. Maar wel bankgegevens en creditcard gegevens bijvoorbeeld!? Dat wil ik niet.. Zijn er geen andere opties?