Wij zitten al een beetje na te denken over een naam voor ons 3e kindje. We hebben een aantal namen , maar ik vind het lastig wat er bij de andere 2 past. Onze kinderen heten Thirza en Nathan. Voor een meisje hebben we Marit(h) of Elin op het oog. Voor een jongen T(h)imo of Nick. Nick vind ik zelf het minste bij de andere namen passen, maar de vader van mijn man heette zo en we vinden het ook wel mooi om te vernoemen. Of misschien hebben jullie nog andere suggesties die er goed bij passen.
Marith en Elin vind ik er trouwens erg leuk bij! Thimo redelijk. Andere namen: Jenthe/Yenthe/Jinthe/Yinthe Danique Mirthe Lauren Sarah Seth Levi Thom(as) Jelte Jorn Evan Thije Elias
Met ook th erin: Benthe Yinthe, Jinthe Yenthe, Jenthe Mirthe, Myrthe, Marthe Ninthe Ruth Thomas Thom Thobias Thijs Thieme Thijmen Thije Thygo Matthijs, Matthias Seth Jeftha Kenneth
Ik dacht ook meteen aan Mirthe, maar zie dat die al genoemd is Mooi dat ze dan allemaal ergens de 'th' hebben.
Ja die th hebben we gedaan omdat mijn man Thomas heet. Dus het is eigenlijk wel leuk om dat bij de 3e ook terug te laten komen. Er staan leuke suggesties bij. Maar vooral voor een jongen vind ik het zo lastig. Misschien doen we Nick als 2e naam bij een jongen. Dan hebben we toch die vernoeming.
Allemaal namen met th erin: Thorben Thorsten Jethro Mathis Arthur Thijn / Thijm Thies Datho Keith Luther Mathias Thibo Thidde / Thibbe Thiebe Thobin Thias Dinthe / Danthe Minthe / Menthe Anthe Mathilde / Mathilda / Mathild Lenthe Lilith Berith Ethel Dianthe / Ianthe Dorith Babeth Hesther Githa Faith Heather Thamar Birthe Kathy / Cathy Talitha / Tabitha Xanthe Sarith
Marith vind ik een erg mooie naam! En inderdaad die jongensnamen zijn zo lastig! Ik hoop maar dat wij een meisje krijgen want een jongensnaam kunnen wij ook nog steeds niet vinden
Nathan vind ik een hele mooie naam!! Elin trouwens ook. Nick, Timo en Marith vind ik prima kunnen. Elena Elina Maud Lauren Norah Feline Ella Merle Jenthe Meike Leah Noella Helena David Morris Milan Morris Lucas Daniël Tobias Simon Nils Chris Collin Roan Sebastiaan Benjamin Dion Vincent Tijmen Manuel
Grappig mijn zoontje heet zo. Als we nu een meisje zouden krijgen nog staat Thirza op nummer 1 en Ruben voor een jongen. Joëlle of Myrthe is misschien leuk voor een meisje erbij? Wil je ook even een dikke virtuele knuffel geven.. las je andere topic
Dank je wel. Ruben vind ik ook een leuke naam, maar zo heet de zoon van mijn broer al. Ik denk dat we toch voor Marith of Thimo gaan en dan Nick als 2e naam. Bij een meisje moeten we nog een 2e naam verzinnen.