Ik was 6 juli uitgerekend en op woensdag 4 juli verloor ik de slijmprop voordat ik op bed ging. Ik wist van verhalen dat dit niet persee een naderende bevalling hoefde te betekenen, maar las op zp van meerdere dames dat ze toch binnen 24 uur waren bevallen. Ik ging dus met lichte zenuwen en een rustige buik op bed. Om 5 uur 's ochtends werd ik met een vreemd gevoel en zeer lichte weeen wakker. Vriendlief geloofde het ook niet toen ik zei dat dit wel eens het begin kon zijn en is gewoon naar zijn werk gegaan. Om 8 uur had ik licht bloedverlies en een zederik gevoel en heb mijn vriend gebeld dat ie toch terug naar huis moest komen. De weeen werden steeds sterker maar waren niet heel erg vervelend, tot 1 uur 's middags, toen werd ik toch ineens kotsmisselijk en hield het qua pijn ook niet meer. Toen ging het ineens hard. We zijn naar het ziekenhuis gegaan en om 2 uur had ik 6cm ontsluiting. Om 4 uur had ik het gevoel dat ik moest persen, maar de vliezen waren nog niet gebroken dus het voelde in mijn ogen verkeerd! Maar de vk zei dat het mocht en na wat angst overwonnen te hebben, is om 16.58 Alexander Mason West geboren, zonder pijnstilling, scheutjes of knip
Nogmaals super gefeliciteerd! Je bent alleen vergeten te vertellen dat het een onwijs knap mannetje is <3