Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen Ben Joely, 34 jaar en getrouwd, sinds 30-08-2007. Sinds oktober 2007 ben ik gestopt met de pil. Sinds die tijd, heb ik een hele regelmatige cyclus gehad. Ik kon er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongesteld zou worden. Afegelopen donderdag 3 april was het ook weer zover. Maar er gebeurde niks. Ik heb toen direct s'avonds een test gedaan, maar die gaf niet zwanger aan. Een beetje teleurgesteld wachtte ik af, of ik dan de volgende dag ongesteld zou worden, maar dat is ook niet gebeurd. We zijn nu 6 dagen verder, maar nog steeds niks..heb wel een soort van buikpijn, eerst voelde het als menstruatie buikpijn, maar nu als gewone buikpijn, soms is het weg....en dan weer is het aanwezig. Heb niet echt zwangerschapsverschijnselen, maar voel me ook niet echt optimaal. Ik heb ook niet meer getest. Maar wil nu morgenvroeg een test gaan doen... Duimen jullie voor me ?
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Spannend, hopelijk is het raak. Ik duim voor je Liefs wolly
Jeetje Joely wat spannend allemaal! Ik hoop echt voor je dat het 'raak' is Houd je ons op de hoogte? Ik zal voor je duimen [-o< groetjes Mir
Hoi Allemaal. Het is nog heel vroeg, maar ik werd vannacht al om 3 uur wakker van de zenuwen voor de test. Al die tijd blijven liggen maar om kwart voor 6 vanmorgen heb ik de test gedaan.....en het resultaat: Zwanger ! Ik kan het niet geloven, echt waar, heleaal fantastisch gewoon ! Bedankt voor het duimen !