dank jullie wel ! tis zo moeilijk he vind zo veel namen mooi ! daar in tegen vallen er ook al heel veel weg omdat dat niet past met de achternaam , een naam waar een S of een Z in zit past niet bij Spoelstra onze achternaam dan krijg je zo;n slisserij . Dus denk dat we het bij deze 2 namen houden hihihi nogmaals bedankt!
Ik ken ook een meisje die Marly heet. Ik zou het ook zonder 'e' doen. Bayley vind ik echt een afschuwelijke naam. Sorry, is natuurlijk heel persoonlijk. Doet me denken aan het drankje en daarnaast vind ik het ook een hondennaam.
Ik vind Marley een leuke naam voor een meisje. Ik dacht niet aan Bob, maar inderdaad ook aan Nina uit GTST (is haar echte naam). Bij Bayley denk ik ook aan het bekende alcoholische drankje en zou ik niet snel kiezen.
Marley vind ik een jongensnaam (veel Surinaamse mannen heten zo!) Marlee, Marly of Marlie vind ik de meisjesversie. En vind ik niet zo leuk, maar dat is persoonlijk he. Bayley/Bailey is een bekende Engelse achternaam en doet mij ook erg denken aan het drankje Conclusie: ik zou het niet doen.
ons dochtertje heet marly en ik vindt het een super leuke naam en we krijgen er heel veel leuke reacties op.
Misschien raar van mij hoor, maar ik vind Harley heel erg leuk voor een jongen! (Alleen mijn man niet, dus is het Jari geworden ) Marley vind ik, tja, op zich wel oke. Niet helemaal mijn smaak denk ik. Bailey is niet mijn smaak.
Ik vind Marley een onwijs leuke naam, zowel voor een jongen als voor een meisje. Maar als het voor een jongen is, vind ik het wel het mooist bij een getint knulletje. Ik vind die naam niet echt passen bij zo'n blond Hollands welvaren met blozende wangen Bij een meisje maakt het niet uit vind ik. Als de achternaam van mijn man niet op -ey zou eindigen zou ik Marley zeker overwegen voor een jongen (die van ons wordt dus getint), maar twee keer -ey wordt iets tè he... Bailey vind ik dan weer verschrikkelijk...veel te Amerikaans.
Mijn overbuurmeisje van 3 heet Bailey, vind het persoonlijk geen mooie naam en moet dan ook denken aan de (koffie)drank! Marley vind ik wel mooi, zo wou ik vroeger altijd mijn dochter noemen, nu ik eenmaal in verwachting ben van een meisje, wordt het toch wat anders,....