marley of niet ?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Romaira, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dank jullie wel !
    tis zo moeilijk he vind zo veel namen mooi ! daar in tegen vallen er ook al heel veel weg omdat dat niet past met de achternaam , een naam waar een S of een Z in zit past niet bij Spoelstra onze achternaam dan krijg je zo;n slisserij .
    Dus denk dat we het bij deze 2 namen houden hihihi nogmaals bedankt!

2. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Ik ken ook een meisje die Marly heet. Ik zou het ook zonder 'e' doen.

Bayley vind ik echt een afschuwelijke naam. Sorry, is natuurlijk heel persoonlijk. Doet me denken aan het drankje en daarnaast vind ik het ook een hondennaam.

3. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Ik vind Marley een leuke naam voor een meisje. Ik dacht niet aan Bob, maar inderdaad ook aan Nina uit GTST (is haar echte naam).

Bij Bayley denk ik ook aan het bekende alcoholische drankje en zou ik niet snel kiezen.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ken een meisje genaamd Bailey vin dik zelf ERG leuk!

marley vind ik ook erg origineel!

5. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik moest ook meteen aan dat boek denken :oops: Wel leuk boek overigens;)

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Marley vind ik een jongensnaam (veel Surinaamse mannen heten zo!)
    Marlee, Marly of Marlie vind ik de meisjesversie. En vind ik niet zo leuk, maar dat is persoonlijk he.
    Bayley/Bailey is een bekende Engelse achternaam en doet mij ook erg denken aan het drankje ;)
    Conclusie: ik zou het niet doen.

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik dacht ook gelijk aan Bob. Met een andere schrijfwijze zou ik dat niet hebben gehad.

8. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ons dochtertje heet marly en ik vindt het een super leuke naam en we krijgen er heel veel leuke reacties op.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Misschien raar van mij hoor, maar ik vind Harley heel erg leuk voor een jongen! (Alleen mijn man niet, dus is het Jari geworden ;) )
    Marley vind ik, tja, op zich wel oke. Niet helemaal mijn smaak denk ik. Bailey is niet mijn smaak.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind Marley een onwijs leuke naam, zowel voor een jongen als voor een meisje. Maar als het voor een jongen is, vind ik het wel het mooist bij een getint knulletje. Ik vind die naam niet echt passen bij zo'n blond Hollands welvaren met blozende wangen :) Bij een meisje maakt het niet uit vind ik.

Als de achternaam van mijn man niet op -ey zou eindigen zou ik Marley zeker overwegen voor een jongen (die van ons wordt dus getint), maar twee keer -ey wordt iets tè he...

Bailey vind ik dan weer verschrikkelijk...veel te Amerikaans.

11. Niet meer actief

Marley vind ik wel mooi.

Bayley minder. Daar krijg je geheid grapjes over baileys over... :(

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Mijn overbuurmeisje van 3 heet Bailey, vind het persoonlijk geen mooie naam en moet dan ook denken aan de (koffie)drank!

Marley vind ik wel mooi, zo wou ik vroeger altijd mijn dochter noemen, nu ik eenmaal in verwachting ben van een meisje, wordt het toch wat anders,.... ;)

Deel Deze Pagina