Marlies Dekkers voedingsbh

Discussie in 'De lounge' gestart door NAncy79, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Kweet niet of ik hier goed zit met mijn vraag maar mijn vriend heeft gisteren beloofd dat als ik bevallen ben, ik een voedingsbh mag uitkiezen van Marlies Dekkers. :D

Nu begreep ik dat deze bh's online nogal eens voor veel goedkoper te krijgen zijn maar kan het niet vinden :( Heeft iemand een website adres(sen) en als je 'm hebt, hoe bevalt ie?

Bedankt alvast voor de antwoorden! :)

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik heb wel een adresje in Beverwijk, alleen daar verkopen ze geen voedingsbh's van MD.

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb er ook eentje, geweldig!!!
    Heb hem overigens wel bij een MD winkel gekocht, dus weet geen goedkopere adresjes voor je. Mijne moest namelijk ook vermaakt worden (smaller), want ze gaan pas vanaf maat 75.

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik zou de bh niet online kopen, belangrijk is toch wel dat hij goed zit. En zeker als je er zoveel geld voor betaald!
    Ik heb er 1 en vind hem super zitten, maar hoewel ik verder ook alleen MD draag is de maat van mijn voedingsbh anders dan die van mijn gewone Bh's. Dus ik zou echt even naar de winkel gaan en me daar over de maat laten adviseren.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks allemaal!
    Dus helemaal geweldig?! Ik willum ik willum ik willum :p

@Marye, ja ik wil 'm dan eerst in de winkel passen en daarna online bestellen.. Heb weleens gehoord dat het soms de helft scheelt! :$

7. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0

Deel Deze Pagina