Beetje boos op koper van Marktplaats...

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meiden,

Twee weken geleden heb ik voor een mooie prijs een PSP Go verkocht aan iemand via MP. Wij hadden hem gekregen en er geen bon bij. De PSP zat nieuw in de verpakking, was nog nooit open geweest.

Twee geleden dus verkocht, hij kwam hem hier halen, heeft de seal verbroken, aangezet, was tevreden en dus gekocht.

Krijg ik nu ineens na twee weken een email dat een lampje het niet meer doet. Is dit nu nog mijn verantwoordelijkheid???? Ben wel een beetje beledigd dat hij er ineens mijn probleem van wilt maken, wie weet wat hij ermee uitgespookt heeft... toch?

Wat vinden jullie?

ZLiefs,

Fem

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha... wat een lef!
    Ik zou zeggen: hij heeft mooi pech!! Hij heeft gezien dat het nog een nieuw ding was dussuuuh... je lekker niks van aantrekken hoor! Ik zou er niet eens op reageren denk ik...

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik vind dat raar, hij heeft toch zelf gezien dat hij de seal verbroken heeft! Ik zou hem dat ook terug sturen, dat hij nieuw in de doos zat en hij zelf de seal verbroken heeft en de garantie tot de deur was ofzo :)

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt!!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Helaas Pindakaas voor hem. Hij heeft 'm al 2 weken en net wat je zegt: misschien is ie er wel helemaal niet voorzichtig mee geweest. Ik zou hem lekker laten weten dat het niet jullie probleem is. Jammer de bammer!!

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Echt niet jou probleem dat is het risico van via marktplaats kopen en hij wist dat er geen bonnetje bijzat dus ik zou m zeggen dat ie m dan maar naar n winkel moest brengen om te kijken of ze hem konden maken op zijn eigen kosten ;)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee jij bent niet verantwoordelijk. hij heeft zelf de seal verbroken.
    Groetjes

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hij heeft nog de eer gehad zélf de seal te mogen verbreken, dus dan is het niet meer jouw verantwoordelijkheid. Hij is immers toch ook akkoord gegaan dat er geen bon bij zat? Beetje risico van het overkopen, dat moet ie gewoon weten.
    Zou er niet te veel van wakker liggen hoor :)

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Jij bent echt niet verantwoordelijk. Weet jij veel wat hij er allemaal mee gedaan heeft.

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

jij bent zeker neit verantwoordelijk.

garantie aan de deur, dat is marktplaats toch?

Kijk zelf heb ik wel eens gehad dat een pakket niet aan kwam bij die mevrouw. ALthans werd gemeld dus hebben we de kosten gedeeld vond ik dan wel zo eerlijk.

Maar hij heeft hem 2 weken, je bent geen winkle hoor ! waar garantie bij zit ;)

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

helaas voor hem .. Ten eerste hij heeft zelf gezien dat het in een gesealde verpakking zat dus kan het jou fout niet zijn .. Ten tweede dat is het risico wat je hebt op MP dan moet hij die PSP maar in de winkel met Garantie kopen ..

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor jullie reacties, ben ik wel erg blij mee, ik vind het ook echt zijn probleem, ik ga nu echt geen geld meer teruggeven. Sterker nog; nu gaat hij vragen of ik een bon kan regelen.... He, vervelend zeg dit soort mensen....

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meis hij heeft hem gekocht en dan is het zijn probleem
    ook omdat hij nog helemaal nieuw was nooit gebruikt
    hij heeft echt een lef zeg om jou de verantwoording in de schoenen willen schuiven

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Fem: niet meer reageren. Hij heffet de seal verbroken en gekeken of alles ok was en dat was het op dat moment. Wat er nu mee aan de hand is, is zijn probleem.
    Hoe meer je nu op zijn mails ingaat hoe lastiger hij kan worden.
    Succes zijn altijd lastige dingen dit.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou is absoluut niet jouw verantwoordelijkheid hoor!
    Hij heeft de seal bij jou thuis verbroken dus hij was splinternieuw!
    En vind met verkoop bij marktplaats dat het garantie tot aan de deur is!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fem, niet meer reageren hoor. Hij weet dat je de bon niet hebt, dus pech gehad!

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij zoiets is het garantie tot de deur. En het is nou niet bepaald alsof je hem opgelicht hebt ofzo. Dus helaas pindakaas voor meneer de koper!
    Wel lef zeg van die gozert ;)

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

inderdaad niet meer reageren hoor, wat de andere meiden ook zeggen, het is nu zijn verantwoordelijkheid en met elke mail die je antwoord probeerd hij het in jouw schoenen te schuiven. dus niet meer reageren, dat is het beste nu.

zijn probleem nu. wat een lef zeg!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Kijk als dat PSP het nu niet meer deed de dag dat hij m kocht dan vind ik het wat anders, maar na 2 weken is het idd jammer voor hem..
    misschien kan hij het wel via de winkel gemaakt krijgen, maa rniet via jou..

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou breekt mijn klomp, nu krijg ik ineens een berichtje; 'Ja, maar het lampje brandde al niet toen ik hem net open gemaakt had, ik wil dat u een bon regelt...'.

:( tjonge, wat kan ik hier van balen zeg :( (Nu sta ik natuurlijk dadelijk bekend als een oplichter ofzo... terwijl ik al bijna 4 jaar actief ben op MP en nooit rommel verkocht heb)

Deel Deze Pagina