Gossip Girl (nieuwe tv serie)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door josianne, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gossip Girl leeft in een wereld vol overdaad, celebrities, jaloezie en verraad. Zij kent iedereen, houdt alles in de gaten en publiceert haar roddels anoniem via internet en e-mail. De voedingsbodem voor de roddels van Gossip Girl is een elitaire privé-school in de Upper East Side van New York. Zij en haar vrienden hebben alles wat hun hartje begeert. Ze zijn sophisticated, vroegwijs en werelds, maar toch hebben zij dezelfde sores als andere tieners.

    Begint a.s. dinsdag om 21:30 op net5!

    Zijn er al dames die dit serie via internet hebben gevolgd? Ik heb div. afleveringen gezien,en vind het een leuke serie. Heeft iets weg van een (tieners) sex and the city.

    [​IMG]
     
  2. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik heb het eerste boek hiervan gelezen, had al gehoord dat er ook een serie van kwam, dus was al aan het wachten.
    Het lijkt mij een hele leuke serie.
     
  3. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik heb al aardig wat afleveringen via internet gezien. Ben echt wel fan van de serie hoor. Echt weer zo'n chickflick serie, waar je echt voor gaat zitten.

    De boeken las ik vroeger al, dus vond het toen super toen ik hoorde dat er een serie van werd gemaakt, en de serie maakt het ook waar.

    Groetjes,
    Elvira
     
  4. Vind het ook heel erg leuk,heb ook een paar afl. via internet gevolgd niet normaal..
    Kan niet wachten tot dinsdag avond..
     
  5. Dalillah

    Dalillah Fanatiek lid

    6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Heb gisteren gekeken, erg leuke serie! Kan niet wachten tot volgende week!
     
  6. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    k heb giser ook gekeken moet wel altijd wennen aan nieuwe series maar vond m ook best leuk ff kijken of die volgende week nog zo leuk is :D
     
  7. Ik moest ook ff wennen,ben heel wat anders gewend.maar vond het een leuke 1st aflevering.

    Hopend op veel meer leuks toch :)
     
  8. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik vond het best een leuke pilot, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoofdrolspeelster Serena qua leeftijd niet helemaal geloofwaardig vind overkomen... ze moeten toch doorgaan voor high-school studenten? Nu is het normaal dat hoofdrolspelers in een high-school serie allemaal al volwassen zijn, maar bij haar zie je ook gewoon echt dat ze begin 20 is, in plaats van een jaar of 16, 17.
     
  9. Ja dat is ook zo ze lijken allemaal ouder dan ze moeten spelen. Maar het is een leuke serie.

    Ik kan nu al niet wachten op vanavond.
     
  10. Linda27

    Linda27 Actief lid

    29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Heerlijke serie :D

    Ik ben ook helemaal verslingerd aan Greys anatomy en desperate housewives en die hebben nu een zomerstop :(

    Gelukkig 2 series die ik nu weer kan volgen tot de ander verder gaan. Army wives en Gossip Girl :)
     
  11. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb ook gekeken en vind het echt onwijs leuk :D
    Kan niet wachten tot dinsdag!
     
  12. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Jaja vanavond komt het weer. Ga het maar opnemen want manlief wil voetbal kijken.
     
  13. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik dacht dat Net 5 vanavond 'You got Mail' uit zou zenden.. althans, dat zag ik in de promo's.
     
  14. sheann

    sheann Fanatiek lid

    14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ja waar is Gossip girl gebleven?
     
  15. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb net op de Net 5 site gekeken en vanaf dinsdag(24-6) krijg je dubbele afleveringen :D
    Het begint dan al om half 9.

    Ik denk dat ze het gister niet hebben uitgezonden omdat nederland aan het voetballen was.
     
  16. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    weet iemand of het ergens online te zien is? ik heb de eerste 2 aflevering half gekeken .. wil het wel opnieuw kijken ;)
     
  17. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Kijk even op www.zappen.blog.nl. Daar had volgens mij iemand vorige week een link geplaatst naar waar je afleveringen terug kon kijken. Weliswaar zonder of met Chinese ondertitels, maar het is beter dan niets, toch?
     
  18. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    hmmmm ligt misschien aan mij, maar ik kan ze niet afspelen?
     
  19. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dit is aflevering 1.

    http://www.fanpop.com/spots/gossip-girl/videos/1277947

    Als je de link aanklikt, krijg je een Samsung-reclame te zien... deze moet je NIET wegklikken. Na een paar seconden krijg je dan weer het scherm te zien en als je dan op 'Play' drukt (het driehoekje op zijn kant) dan begint ie af te spelen.

    Bij mij doen ze het gewoon althans.

    Succes!
     

Deel Deze Pagina