Wat vinden jullie van meisjesnaam Marlin? We hebben al een dochter Teddy. Robin en Ava staan ook nog op het lijstje. Schiet maar!
Vind het een jongensachtige klank hebben en het is een vissoort, ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen.
Marlin klinkt mij wat Amerikaans in de oren, zoals Mary-Lyn. Zelf hou ik daar niet zo van, maar ik vind het wel mooi bij Teddy passen omdat dat ook een internationale naam is.
Ik vind Marly ook heel leuk maar wil geen 2e kindje met ie klank ivm teveel jip&Janneke De klemtoon mag op de Mar liggen. Dus welke schrijfwijze is dan handig?
Marlin klinkt voor mij niet af, maar ik ken een Marlinde dus misschien komt dat daardoor. Robin vind ik wel erg leuk! Zeker naast de naam van grote zus
Ik vind Marlin niet zo mooi, moest meteen aan de vader van Nemo denken. Robin vind ik wel leuk, alleen wat gewoontjes naast Teddy. Teddy en Ava erg leuk!
Ik ken een meisje ( vrouw ondertussen haha ) marlynn., hele leuke lieve meid ik vind het ook een leuke naam 👍🏼
Robin en Ava vind ik leuk, voorkeur voor Robin. Marlin zou ik iets aanpassen. Zo komt het op mij over als echt een jongensnaam. Misschien: Marlynn Of anders: Marin Marlijn Malin (uitspraak is Meelin) Marit