TS: Ik word er blij van dat er nog steeds lieve mensen bestaan en niet altijd die haat... uitnodigen om te komen eten zou ook zeer gewaardeerd worden (alleen jij kan niet met haar praten aangezien ze geen nederlands praat) Verder vind ik het TOP doe zo verder!!! Heeeeeel erg lief van je
Ja ik weet dat ze geen nederlands praat dus daar zullen we even met handen en voeten uit moeten komen. Misschien kan ze wel engels? Zalmijn man eens appen wat hij ervan vind.
Super lief van je. Dat wordt ongetwijfeld gewaardeerd. Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die zich belangeloos inzetten voor een ander.
Wat super attent van je DarkAngel! Trouwens, wat betreft het print probleem, als je de tekst zelf niet kan plakken en knippen kan je niet een printscreen maken en tekst uitknippen en afbeelding plakken in word en dat zo afdrukken? (Volg je het nog? )
Haaha wat leuk, en wat super om te lezen hoe je dit aanpakt. Is eens wat anders dan al die negativiteit. Echt super, hoop kunnen een voorbeeld nemen aan je!