Mijn vriend en ik zijn net bezig zwanger te worden. Dit is de eerste keer dat we een test doen. Maar wat betekent dit? Ben ik wel of juist niet zwanger?
Zooooo dit is een knaller!! Ik denk dat je zelfs al langer dan 4-5 weken zwanger bent hoor!! Gefeliciteerd!
Ja, op de bijsluiter staat wel een plusje. Maar ik twijfelde of dit een plusje was. Wat een goed nieuws! !!
Hahaha! Duidelijker kan niet hoor!!! Ik zal maar vast een verloskundige bellen voor een intake. Gefeliciteerd!
Haha,wat een grappig topic...zoeken naar een plusje Ik zie een hele duidelijke dikke plus Gefeliciteerd!
Maar als je hem schuin houdt staat er geen plusje maar een kruisje, dus dat is wel twijfelachtig hoor... Hèhè nee grapje, gefeliciteerd!
Dat plusje spat van mijn beeldscherm af. Meid je bent hartstikke zwanger, en zoals eerder gezegd, het zal me niks verbazen als het al langer dan 5 weken is Gefeliciteerd! Duidelijker dan dit wordt het niet
Jeeeutjee wat een knaller! En je twijfelt? Nou eehh.... Gefeliciteerd je bent hartstikke zwanger hoor!