Hier zijn de meningen over verdeeld, laatst voor een zuster hierover contact gehad met de sunnah moskee in dh, hun raadde aan zsm trouwen maar het kind mag de achternaam vd vader niet dragen.. Ik las en hoorde overigens van andere ook steeds dat je niet mag trouwen, maar tot op heden niet echt duidelijk bewijs over gevonden
Die getuigen hoeven niet perse vaders/ooms te zijn of wel? Zover ik weet niet? (Dit weet ik overigens niet zeker) Ik zou al yaqeen contacteren of de sunnah moskee, die kunnen je echt helpen.. Zo hebben ze mij voor mijn vriendin ook van advies voorzien, iedereen zei je mag niet trouwen, volgens hun mag dit wel, dat geeft wel aan dat er veel onduidelijkheid over zulke zaken is.
Ik reageer even hier op omdat islamitisch gezien de ouders van de man echt niets te zeggen hebben over met wie hun zoon trouwt. Ik snap dat hij het fijn vind als zij achter hem staan maar als dat niet zo is, jammer dan, dat zou niet bepalend moeten zijn voor een huwelijk (van de man's kant bekeken).