Marokkaanse kookclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Miems, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    nou ben 1.60 en 70 kilo hoor wel dat ik wat ben afgevallen maar hoeveel ??ik woog 57 kilo altijd maar was intensief bezig met sporten praat ik over 4 jaar terug.
    voor me zwangerschap was ik 60 zo toen ik 9 maanden was 92 kilo:$ ruim 30 kilo aangekomen.
    doe me best om af te vallen word een beetje gek zo.:(

2. namya

namya Niet meer actief

joh meis, het gaat weg hoor...bij mij heeft het drie jaar geduurd voor ik weer maat 36 had zoals voor me zwangerschap

weet je wat ook helpt..stressen :D val ik meteen een kilo of 2 van af

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    hahaha jaaa 3 jaar!! kan ik weer met leggings lopen in de zomer.ga nou ook geen dure kleren kopen.heb dure spijkerbroeken in me kast gaat niet eens over me knieen heen:(

stress dus datik nog zo ben vn stress word je lelijk man8)

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Balen zeg dat je 30kilo bent aangekomen. Ik was de helft aangekomen en werd al gek van die kilo's:x

Woog voor de zwangerschap 55 en erna 70:$ Na de bevalling 65 en die 10 kilo bleven maar hangen. Was het ook spuugzat en heb ook geen nieuwe kleren gekocht hoor. Droeg nog steeds mn zwangerschapsbroeken haha. Weet je wat ik gedaan heb en echt heel goed mee ben afgevallen! Calorieen tellen. heb me aangemeld op voedingscentrum.nl en daar elke dag invullen wat je eet. Je moet om af te vallen minder cal. binnen krijgen dan je verwerkt, zo worden de oude vetten aangesproken. Geloof dat je rond de 1400 binnen mag krijgen per dag. Al je alles invult krijg je ook in de gaten wat je beter niet kan eten enz en zorgen dat je eronder blijft zitten.

In iets minder dan 2 maanden tyd was ik die 10 kilo kwijt, weeg nu weer 55 gelukkig en kan mn broeken weer aan!:D

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi hoi,
    ja idd ik doe nou ook calorieen tellen.
    Ik ontbijte nooit dat was al fout,ik begon meteen aan me koffie.
    probeer wel nu te eten en liever geen brood maar cracker ofzo.of roggebrood.
    meer bewegen dus laat me auto vaker staan ging al met de auto na om de hoek hahaha.nou loop ik veel met de kleine;)

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Kan je het recept kofte met batatis hier neerzetten. Ziet er lekker uit..

7. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Vandaag is het hier,

Gekruide aardappeltjes, met salade(verschillende sla,komkommer,tomaat,geraspte wortel, ei, slasaus halfvol), en een lekkerbekje(vis) erbij

8. fafje

fafje Niet meer actief

vandaag fusilli met gamba's, saus van parmezaanse kaas, uitje, knoflook, btj pesto, nootmuskaat, zwarte peper/zout,verse spinazie en partjes tasty tomaatjes

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Leuk dit topic!

10. namya

namya Niet meer actief

vandaag lasagna gemaakt en voor vanavond kersenflappen

heb mijn periode weer dus moet echt zoetigheid hebben

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    beetje een late reactie, maar hier heb je het recept:
    Wat nodig hebt:
    - gehakt
    - aardappels
    - tomatepuree
    -kruiden
    het gehakt kruiden (hoe je adat zelf lekker vindt)en de kofte vingers draaien , daarna in de oven tot het gaar is. De aardappels schillen en in stukken snijden,samen met wat olie en de tomatenpuree f aanbakken als het kookt wat water erby doen nu de kofte toevoegen en naar smaak kruiden. Wij eten het altyd met rijst erby.

12. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Gister lekker marmita gemaakt, en vandaag was het nasi.
    En wat hebben jullie gemaakt dames?

13. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hier was het vandaag macaroni, heb 2 verschillende door mekaar gegooid, en als toetje was het ijs van Hertog Toffee tijd, heerlijk gewoon.

14. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Waarom staat nyma op niet meer actief???

15. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Dat vroeg ik me laatst ook al af?.

16. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Vandaag word het trouwens rijst met chicken tonight, en een lekkere frisse salade

17. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Het heeft vast gesmaakt:)

ik weet nog niet wat het word vandaag;)

18. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Vandaag is het macaroni geworden

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Er waren een aantal meiden geblokkeerd ivm het plaatsen van bepaalde berichten over de modjes.
    Dit wel op een ander forum trouwens. De meeste zijn alweer terug, maar bij andere speelde er meer en zijn ze voorgoed geblokkeerd.

20. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0

Oh wat jammer nou, namya was een leuke en gezelige meid met heerlijke recepten:(

Deel Deze Pagina