Mooi hoor Vind dat zo knap altyd, ik bak er dus echt nix van. Letterlijk verkoop je ze ook? zo ja, welke omgeving?
mijn zoon eet gelukkig alles, hij eet al vanaf 6 maanden helemaal met de pot mee en ik geef hem ook echt van alles dus ik kan met hem lekker varieren mijn man is een ander verhaal die wil graag OF turks OF marokaans of in ieder geval IETS van de middelandse zeegebied en daar heb ik niet altijd zin in veel vlees, veel rijst, veel groenten Komt me neus wel eens uit!
ja in de omgeving noord brabant voor bruidstaarten ga ik wel bijna heel nl door.. ja ik denk dat het vnvnd mamita met kip en zitoun wordt met daarovereen aardappel schijfjes gefrituurd ook lang geleden
De bruidstaart hebben we al gehad misschien voor de 1ste verjaardag van mevrouwtje. Ff kijken of we wel in Nl zyn dan in augustus.
Hoi meiden, Mijn zwager had me een recept gegeven. Had het gister gegeten en het was heerlijk! Helaas wel vergeten een foto te maken. We hadden warme aubergine salade: - aubergines - tomaten - knoflook - citroen - kruiden: - komijn - cayennepeper - paprikapoeder - korianderblaadjes Vistajine - witvis - aardappelen - tomaten - paprika - tomatenpuree - suiker - citroensap - bladpeterselie, korianderblaadjes - zelfgemaakte chermoula - zelfgemaakte harissa Was echt heerlijk, maar erg veel voor 2 personen. Dus heb de helft aan de buren gegeven. Als je wilt weten hoe ik het gemaakt heb moet je het maar zeggen. xxx
wacht ik zoek een foto van zaalouk wordt ook gemaakt van dezelfde ingredienten dus lijkt me wel http://z.about.com/d/moroccanfood/1/0/z/0/-/-/zaalouk-2.jpg
ik heb vandaag. Zelfemaakte turkse pizza gemaakt het was heel erg lekker Ik maak het heel vaak. Ik maak er meestal een stuk of 30. Want ik heb een groot gezin Liefs Fatiha
wa salaam 3alikoum dames, Nu ik heb gisteren met een klasgenoot, couscous gemaakt met zbieb en ui met kip, het was oh zo lekker, we hadden een multiculturele dag in de klas, dus heb echt van alles en nog wat gegeten, van afghaans tot indo, tot surinaams, uit ghanese eten enz.. Iedereen uit mijn klas had wat gemaakt. Zaten echt zulke lekkere dingen tussen. Vandaag word het hele kip uit de oven met friet en olijven en charmila