Ik heb een kwarktaart gemaakt gister. Ik hoop dat mijn foto toestel meewerkt zodat ik een foto kan plaasten. Vaak wil de laptop hem niet aansluiten.. Even proberen
mijn laptop werkt niet mee:x hij pakt de geheugenkaart van mijn foto toestel niet Hoe bedoel je marinade? als ik kip in de oven maak dan maal ik ui met peterseli. Daar doe ik dan kruiden bij en dan marineer ik die kip er helemaal mee. Bedoel je dat?
ja bedankt miems maar ik ben op zoek naar iets nieuws, spannends mijn man kwam met het idee de kip te marineren met sweet chili maar ik hoef geen hele zoete kip..... maar misschien iets waar de sweet chili wel in kan om toch en beetje dat zoete/hete te geven
Nou dames, Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan, heb lemsemen gemaakt met een na3na3 thee. we hebben lekker gegeten met zijn 3en. En we gaan zo meteen frietjes eten met broodje hamburger, lekker makkelijk vandaag want ben net klaar met het schoon maken van de hele huis, ben kapot. fijne avond iedereen en een heel leuk weekend toegewenst.
Jah echt heerlijk als de huis weer helemaal schoon is en lekker ruikt Maar moet ongi worden dus kan daar ook aan liggen:x(hopen van niet natuurlijk)
insallah chahida ik doe ook 3 keer per week het hele huis schoon, de vloer en badkamer en wc en keuken elke dag trouwens en dan is alles zo mooi en blinkend schoon na het poetsen, en na twee uur zit de tafel alweer vol druppels limonade, vingerafdrukken op de tv en deur raampjes etc
Namya, nu deze weekend blijft het nog wel netjes, maar maandag begint het weer en komen de oppaskids weer dus dan word het altijd een bende, vooral overal zand in huis. Miems ja ik heb 1 dochtertje van 3j, maar ze is zo rustig alhamdoullilah, zelf vriendinnen en fam zegt dat ik de ideale kind heb hahahaha. Hopen dat ooit de 2de ook zo word inshallah
Hamdl en Inshallah word je 2e net zo rustig. Moge allah je wens zo snel mogelijk laten uitkomen. Amien
sabah el khir (betekent goedemorgen) hoe is het ladies?? nog leuke plannen ?? ik ga vandaag die kip maken en ben nog steeds aan het denken hoe ik hem ga marineren. misschien toch maar met die sweet chili....en beetje peterselie ! andere ideeen zijn nog steeds welkom eten jullie ook vaak van buiten, afhaal eten zoals pizza etc??? mijn man haalt wel eens mixed grill van buiten, dat krijg je dan in bakjes met champignons, turkse pepers, rijst, bulgur en salade erbij EN zelfs brood krijg je erbij is zoooo lekker jammer dat marokkane niet veel afhaal gerechten hebben
Ja hier gaat het hamdl, beetje moe en last van maagzuur! Ik hou het vandaag simpel heb niet echt veel zin om uitgebreid te gaan koken. Dus vandaag word het spaghetti
Sabah il noer, Hier gaat alles prima! Strax nog ff naar de winkels en daarna naar mn moeder. Eten vis vandaag. gister by mn schoonouders gegeten, lasagne was lekker. Die bachamel saus was gelukt trouwens, had alleen iets te weinig gemaakt maar goed, nu weet ik het voor de volgende keer. Hoe was het op het strand? Welk strand ga je meestal? @miems; ja spaghetti is altyd goed als je geen zin hebt eet smakelijk strax!
Ja lekker simpel geen zin hihiih Het weer is ook zo raar, dan regent het hard, dan schijnt de zon weer dus gewoon lekker luieren op de bank..
Ik wil jullie trouwens bedanken dat jullie mijn topic zo levendig houden!! echt toppi Zodra ik fotos kan plaasten word het nog leuker!!!
ik heb de kip gemarineerd (komt ze weer met haar kip ) met sweet chili, peterselie en citroensap en het ruikt GOED!!! zal een foto maken als hij klaar is insallah habibiAna, kijkduin, ik woon er praktisch bovenop...zo dichtbij!! enne habibiAna wat is mozza???? je noemde mij mozza en ik moest denken aan de kaas mozzarella maar die zal je denk ik niet bedoelen he?? haha ben geen smakeloos stukje kaas namelijk