vandaag maak ik weer die hollandse prei schotel met gehakt en aardappelschijfjes uit de oven weer was zo lekker
hahaha Nou dames vandaag word het echt hollandse pot, hutspot met een gehaktbal... En als toetje lekker ijs van hertog met karamel en nootjes erdoor.
Welkom meid.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, Moge allah je zwangerschap gemakelijk maken en jeeen vrome dochter of zoon schenken.. Amien
Ik zie aan je onderschrift dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!! Mabrouk!!!!!! Moge allah je zwangerschap gemakelijk maken en je een prachtige vrome dochter of zoon schenken
Ik heb wel fotos alleen mijn laptop wil niet samen werken met mijn foto toestel Vandaag word het Italiaanse Lasagnette Wat maak jij?
voor mij en me zoon is de preischotel van gister nog genoeg voor me man kotelleten en rijst met hete tomatensaus en een gegrilde turkse peper wat is een lasagnette??
Mabrouk Chahida, goed nieuws zeg!! Hier wordt het iig zalmfilet en weet nog niet wat ik ernaast ga maken. Misschien spinazie en pasta..ff kijken.