Hallo allemaal, We verwachten over een aantal weken een jongetje, onze vierde spruit en we twijfelen over de naam, pff.. Wat past er het leukst bij de namen van onze kinderen Merijn, Suze en Josefien. We denken aan Mees en Silvijn, of hebben jullie nog goede ideeën voor andere namen, we houden wel van wat zachtere, beetje alternatieve namen. Wie helpt!? Groetjes,
Wat leuk zeg een jongetje erbij Je kinderen hebben echt super toffe namen! Ik zou trouwens niet gaan voor Silvijn of een andere naam die eindigt op -ijn, dat staat wat gek naast Merijn vind ik. Mees is wel heel tof! Al is die wel redelijk populair. [ Ideetje: een naam met een e erin is wel tof omdat broer en zussen dat ook hebben. ] Hier wat ideetjes voor namen met een E erin Abel Beek Berre, Berke Biek, Biem Bjarne Boden Boele Borre Briek Broes * Camiel Ceder, Cedar Chiel / Giel Den, Deen Diede, Diederik Diek, Dieks Dies, Diese / Dieze Ebbe Ebe, Ebel, Eben Elmar, Elmer Emiel / Emil Esben, Espen Evin Ewald Ewoud / Ewout * Faber, Fabe Feie / Feije Fender Ferre, Ferren Ferris Fes Fimme Gies Herre Hesse, Hasse Hille Ibe, Iben Imme Iven * Jarne Jelger Jelmar Jels Jelt, Jelte Jent Jerre Jibbe Jille, Jilles Jimme Jimte Jisse, Jinse Jobbe Joes, Joek Jonne Jorben Joren Jorre, Josse Julen Jurren * Kalle Kasper / Casper Keije Kjell Kobe Leander Lev Levin Lieven Lode, Lude Loet, Loef Lowie Lute * Malte / Malthe Melle Mels Menno Michiel, Machiel Miel Nanne Niel Nisse Oek Okke Ole, Olle Onne Otte * Pelle Per, Perre Perrijn / Perijn Pijke / Peijke Polle Raven Rienk Ries Rinke Rinze Robbe Roek, Roef, Roel Roemer Roene, Ronne Rube Rune * Seb / Sepp Sebastian, Sebas Sebbe Sef / Zef / Sev / Zev Seger / Zeger Sieb Sijmen Silven Simme Teije / Thije / Tije / Teie Teus Tex Tibbe Tobe, Toben * Vosse / Fosse Waldemar Walden Wander Warre Wes, Wesse Woes Wouter
En nog wat namen zonder E erin Arnoud Arthur Bijs Bodhi Bodin, Bodan Daaf Dim Fijs Fink / Finck Flip Floris, Florian Flynn Fons Fos / Vos / Foss Goos, Goof Ilan Ingmar Jillis Jorian Julan Julius Justus Kais Koos Lard Las, Lias Laut Lazlo / Laslo / Laszlo Linus Loïc Lucan / Lukan Luut Lux Luyt / Luit Maas, Mas Mauk Mias Midas Moos Nijs Nim / Nimm Noam Noud Olaf Oscar Ot, Otto Quint Ravin Rijk / Rijck Rijn Rink / Rinck Rubin Silas Silvan Sjors Stian Thorin Tias / Thias Tijl Tijm / Thijm Tobin Tos Tuur Victor Wout / Woud
Bedankt voor jullie reacties, er zit zeker nog wat bij, hoewel we wel neigen naar een keuze tussen Mees en Silvijn, ik twijfel inderdaad ook over het Merijn/Silvijn verhaal.. Past niet zo mooi.. Wat vinden jullie??
Ben het er mee eens. Mees is wel erg leuk erbij of dus Dorian of Silvan ,Julan,Yorrik, Jorim , Thieme, Thijmen,
Het lijkt inderdaad wel op elkaar maar de naam Silvijn vind ik wel mooi.. Zijn er ook mensen die vinden dat het wél kan...
Wat een leuke namen hebben je kindjes! Silvijn ook echt leuk maar past idd niet zo goed Silvan? Silvo? Silven? Ik vind t trouwens wel kunnen. Als je het echt mooi vind kan het, laat ik t zo zeggen. Tijn en Stijn of Sam en Sem, Jip en Job oid vind ik echt TE
Persoonlijk zou ik dan eerder voor Mees gaan omdat anders de namen wel veel op elkaar lijken. En broertjes natuurlijk wel twee individu zijn. Zelf vind ik Boyd een mooie bijzondere naam
Mees en Silvijn vind ik wel leuk! Nils Tobin Tobian Tobias Floris Florian Viggo Simon Noah Tijn Roel Abel Jonah Jonas Nolan Mels Jesse