misschien rare vraag hier maar wist niet waar ik hem anders moest stellen..... de kleine heeft me 7370 nokia kapot gemaakt hihihi alleen het beeldscherm maar nu staan dus al mijn nummer op mijn telefoon en niet op me sim als iemand de zelfde heeft zou die mij kunnen aangeven welke knopjes ik moet hebben en hoeveel stapjes naar beneden zodat ik blindelings me kopieren naar sim kan aanzetten hoop dat iemand me kan helpen
Ja ik heb er een.. kopieren van gegevens van je telefoon naar simkaart doe je als volgt. Het knopje rechtsbovenin is voor "namen", daar klik je op dan het knopje links bovenin voor "opties", dan 4 keer naar beneden klikken en dan kom je bij "kopieren" Je drukt op de middelste knop (die vierkante) om in het kopieer gedeelte te komen. Dan weer op de middelste knop om de optie "kopieren van telefoon naar sim te kiezen", als je dan 2 keer naar beneden klikt en op de vierkante knop drukt, kies je voor "Alles kopieren". Dan kun je ook nog kiezen voor origineel behouden of origineel verplaatsen. Veel succes!