ja en zit er 1 in den haag zakia heet ze, en ze is te vinden via google je kan op haar site ook foto's van jurken zien en jallaba's
Ja klopt dit is haar adres Mode atelier zakia Vaillantlaan 101A 2526 HC, Den Haag Tel: 070-3600416 of 06-28851191
Er zijn zat mensen die taksita kaftans enz maken, alleen betaal je zeker weten het dubbele van wat je in marokko laat maken, heb je ook geen fam die het kan laten maken is toch vele malen goedkoper.. Ik zal effe een paar links zoeken voor je Kijk even op deze site van bizmarokko.nl, misschien dat er een atelier er tussen zit die je kan helpen... biz.MAROKKO - Damesmode - pagina 1/47
@Fatiha, inderdaad het is inderdaad erg duur om eentje te laten maken hier.. ik zou echt kijkenof iemand in marokko voor jou die wil maken. groetjes sweetcandie
dankjewel voor je reactie het liefst wil ik wat ik nederland kopen want als je stof naar marokko stuurt dan weet je niet persies wat ze gaan maken voor je misschien vind ik het lelijk. ik heb vorige keer stof naar me zus gestuurd in magrib , ze hebben het verpest het zag er echt simpel uit . en ze maken het ook niet op maat . ik ga hier kijken en hopelijk vind ik wat mooi's ,meestal vind ik de stof lelijk, zelf stof kopen is mooier. liefst fatiha
Selaam, hoe is het met de damens.. Ik heb een leuke voorstel.. Ik dacht eraan om een topic te open voor de marokkaanse meiden, een soort van kook topic. Dan kan je daar vertellen wat je dagelijks kookt enzo... of recepten uitwisselen.. Laat me weten of dat jullie ook leuk lijkt dan open ik het.. Liefs miems
Mag ik dan meekijken? Heb een tajine uit Marrakech en vin het heerlijk om daar Marrokaanse gerechten in te maken. Maar als echte Nederlander ben ik daar natuurlijk niet echt goede in Dus ben flink aan het oefenen
ja doe maar, ben gek op koken dus staat misschien nog wel eens wat nieuws tussen, en heb binnenkort een makkelijk recept nodig van marokkaans gebak of koekjes, nadruk op makkelijk!!!!
Damens ik heb het geopent hier is de link. Voel je vrij om een kijkje te nemen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/204494-marokkaanse-kookclub.html#post7165992
hallo, hoe gaat het hier met jullie? veel nieuwe zie ik. Sweetcandie, nog de laatste loodjes...inshallah zal dat snel zijn zodat je die kleine eindelijk in je armen kan sluiten. allah sehal aliek Met mij gaat het goed hier....12 weken echo was goed, en volgende week naar vk. en 4 juni 20 weken echo inshallah.
Thanks meid. Het wordt zwaarder inderdaad en van mij mag die nu al komen.. het gaat echt snel hoor meid.. amdou allah was alles goed met de echo.
Hallo Hoeveel kinderen hebben jullie? En hoelang zijn jullie getrouwt? Ik heb zelf 5 kinderen. Oudste Zoon 17, dochter 15 Andere dochter 13 zoontje 6 jongste dochter van 15 maanden Ik ben 19 jaar getrouwt. En ik ben 35. Ik ben jong getrouwt daarom heb ik zo een groot gezinnetje liefs, Fatiha
Ik ben acht jaar samen met mijn man, ik ben nu 29 en we hebben een zoon van 3, ik ben twee keer eerder zwanger geweest maar dat is helaas fout gegaan.
Mag ik ook mee doen, lijkt me gezellig Ben zelf bijna4 jaar getrouwd en ben 29 jaar (we gaan richting de 30 boehoee). En heb een zoontje van 2 en een halve maandje oud.
Zal ik me ook nogmaar even weer voorstellen. Ik ben 26j bijna 27j. Ben nu zo'n 6j getrouwd en heb een dochter van 3j. Ben nu zo'n 2j al weer bezig voor een 2de, voor de rest ben ik Gastouder en pas ik nog op 2kids, en ga ik nog naar school 2avonden in de week, wat ik bijna heb afgerond. En ben half marokkaans half ned. liefs mij.