Het wordt tijd om deze topic te uppen.. er zijn weinig reakties.. Een fijne en voor spoedige 2010 voor iedereen............
Dames Dames Dames... alsjeblieft laat hier mijn reddende engel tussen zitten. wie o wie weet hoe ik aan nuravit kan komen? wie heeft het en van wie mag ik het kopen wie weet waaaar ik dit zou kunnen kopen?behalve in marokko zelf want een vakantie zit er dit jaar niet in) ik hoop dat iemand het weet. alvast hartstikke bedankt
wat is dat als ik vragen mag? me man gaat half feb voor zaken naar marokko 1 week dus als je wil kan ik het hem laten meenemen en naar je opsturen ik hoor t wel
nuravit.dat is iets marokkaans en wordt gebruikt om in gewicht aan te komen. het is een siroop. volgens mij wordt het hier in nederland niet verkocht..althans bijna iedereen die het heeft heeft het uit marokko. als je man het zou willen meenemen heeeeel graag!!! maakt me niet uit wat het kost. alvast harstikke bedankt
hey lenny geen probleem als je me even een pm stuurt dan hou ik t in de gaten laat maar weten hoeveel potjes/flesjes je wil hebben
Nuvarit is een middel dat je helpt in gewicht aan te komen. Maar het is in NL moeilijk te krijgen. De meeste halen het uit Marokko.
@moe: hallo moe,hoorde niks meer van je dus vroeg me af of het nog gelukt was met de nuravit? maakte me niks uit wat het kostte. ik hoor/lees graag van je groetjesss
Jammer dat dit kletshoekje zo leeg is. Wellicht bevinden de meeste marokkaanse mama's zich op de marokkaanse fora.
jah spijtig, omdat het hier zo rustig is zit ik dan op marokko.nl daar zijn er best veel dames die zwanger zijn.
Ik kom liever niet op de welbekende marokkaanse fora zoals marokko.nl, dat is daar een en al ellende. Hier kan je gewoon jezelf zijn zonder dat mensen speculeren wie je wel of niet kan zijn. Vandaar dat ik hoop dat dit hoekje gauw op gang komt en we hier met elkaar kunnen praten.
ik heb het ook een paar keer geprobeerd maar helaas komt er dan pas dagen later antwoord of reactie.. wat je zegt ik kom ook liever niet op m.nl zo'n gedoe altijd over hoe hun mannen vreemd gaan en al dat gez**k dat ik er geen zin in heb/had.. dit was een leuk alternatief geweest
Het kan nog steeds een leuk alternatief zijn Klein groepje kan ook gezellig zijn. Zolang er maar mensen reageren. M.nl is echt drama... je gaat soms gewoon aan jezelf en je huwelijk twijfelen als je die dingen daar leest. En besides.. waar veel marokkaanse vrouwen zijn kan het nooit goed gaan Moe. Ben jij ook zwanger momenteel of ben je op deze site ivm je 1`jarige prins(es) (je ticker )
Hallo dames, IK vind marokko.nl ook niets. Heb daar ook een tijdje.. en wat kunnen sommige meiden daar opscheppen en een ellende dat je daar tegenkomt. En vind de meeste dames daar ook kinderachtig. Ik hoop ook inderdaad dat het hier leuk wordt. Als het een klein groepje is maakt niet uit.