Marokkaanse vrouwen kletshoek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sweetcandie, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey meiden

nee ik was hier vanaf het begin
    toen ik zwanger wilde worden :D
    en toen met de mama's gekletst tijdens de zwangerschap
    en daarna nog steeds blijven hangen en kletsen met de mama's..
    En hier zijn we dan :D

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Nu nog hopen dat iedereen blijft posten..

Wie heeft er al kinderen. Ik heb een jongen en een meisje en ben zwanger van de derde. Morgen inchallah naar de gyn. voor de 30 weken echo. Ben benieuwd.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik ben zelf niet Marokkaans, maar mijn zusje is Moslima en getrouwd met een Marokkaans man.

Nu is mijn zusje vannacht bevallen van haar eerste kindje Ismaïl (of Esmaïl?).

Toen hij met de vacuümpomp ter wereld kwam ademde hij niet. Het heeft toen 10 minuten geduurd voordat hij op gang kwam. Nu ademd hij zelf maar de artsen zijn bang voor hersenbeschadiging.

Ik zou jullie willen vragen om te bidden voor Ismaïl. Hij is nog zo klein en kwetsbaar en kan alle hulp gebruiken nu. Ik weet dat dit voor mijn zusje heel veel zal betekenen.

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi Suzie,

Wij zullen zeker bidden voor Ismail.. inchallah zal er niets aan de hand zijn.

5. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Suzie,

Ik zal Ismael in mijn gebed nemen. Hoop dat hij hier heelhuids uitkomt en op mag groeien tot een grote gezonde heer.

6. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Voor mij is het mijn eerste.
    Afgelopen woensdag me 1e eerste echo gehad. Echt heel indrukwekkend.
    Gister mijn eerste gesprek bij de VK, viel voor mij heel erg tegen. Ze was heel zakelijk en kortaf. Na een kwartier stond ik weer buiten. Wellicht teveel van verwacht ofzo. Ze was niet klantgericht bezig maar meer bezig met haar lijstje afwerken wat ze moest mededelen. :$

7. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Hey dames,

bij toeval zie ik deze topic. Hier dus ook een marokkaanse.

Ben dus ook maar pril zwanger. Maar voel me er erg onzeker over. Naast alleen pijnlijke borsten en een beetje moe, heb ik niet nog meer symptomen waardoor ik me niet zwanger voel.

Mijn eerste echo is 4 maart. Duurt echt een eeuwigheid. VK heb ik meteen daarna een afspraak staan.

Rodayna, dat is raar zeg, want zo'n intake gesprek duurt meestal een uur. En ze laten meestal ook het hartje horen. Maar jij hebt net een echo gehad.

ik ga straks op bezoek bij mijn ouders en daarna naar mijn schoonouders, dus ik zal morgen weer online zijn.

8. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Rodayna, He wat stom van je vk dat ze zo zakelijk is. Meestal zijn de verloskundige wel altijd liever en persoonlijker. Ik zou kijken voor het 2e gesprek hoe die afloopt anders zou ik iemand anders zoeken. Als je dat prettiger voelt.

Ik heb ook een gyn. en die is echt ook zakelijk. En ik moet alles zelf vragen enzo.

Maryam, welkom hier en mabrouk met je zwangerschap meid...

9. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Maryam: Welkom. Ik herken je gevoel heel erg. Bij mij was mijn onzekerheid pas weg na de echo. Ik heb ook behalve vermoeidheid en last van me borsten verder geen andere klachten. 4 maart is nog een weekje. Na de echo weet je zeker dat je zwanger bent.
    Succes.

Maryam en sweetcandie wat mijn VK betreft... She sucks! heb er echt een naar gevoel van gekregen.

10. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Sweetcandy, dankjewel! JIJ kan al gaan aftellen zeg.
    Ik kan niet wachten tot dat ik al over die 12 wken ben.

Rodayna, dankjewel meid, had jij een inwendige echo?
    Ik ben benieuwd hoor.

Ik zou als ik jou was gewoon op zoek gaan naar een ander. En zeker dat het nu nog zo pril is. Als je al 30 wken was ofzo, is dat vaak al moeilijker omdat je al een dikke dossier heb opgebouwd.
    Gewoon googlen in je stad....komt vast goed.

Het is hier heel rustig zeg, jammer......

11. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    waar gaan jullie bevallen dames?
    ik wil in het ziekenhuis bevallen. Gelukkig zit dit in mijn pakket. Dit schijnt niet meer dus zomaar te kunnen tenzij dat je medisch achtergrond hebt. Of het zit in je pakket van je verzekering.

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Vind het maar niets thuis bevallen.

13. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Maryam: Ik heb een uitwendige Echo gehad. Alles was goed te zien dus een inwendige echo was niet nodig.
    Ik heb 15 maart mijn 2e echo zeg maar de echo van 10-12 weken.
    Ik ga 15 maart afwachten, heb dan een gesprek met een ander. Als ik me daar ook niet prettig bij voel dan ga ik op zoek naar een ander.
    Vind het wel belangrijk dat ik me prettig voel bij iemand waar je hele persoonlijke dingen aan moet vertellen en die aan je lichaam zit etc.

14. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

ik ben er nog niet uit waar ik wil bevallen. Thuis omdat het mijn eigen plekkie is. Of zh omdat het mijn gevoel van veiligheid vergroot. Ben er nog niet over uit.

15. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik hoop dat ik ook een uitwendige echo krijg....en dat het te zien is natuurlijk...Ik hoop zo dat het goed afloopt..duurt veelste lang 4 maart.

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik denk dat het aan de apparatuur ligt. HIer in belgie hebben ze mij ook een inwendige echo gedaan bij 8 weken. Maar in nl heb ik altijd een uitwendige echo gehad nooit inwendig.

17. tinaya

tinaya Lid

5 mrt 2010
    8
    0
    0
    belgie
    hoi,hier een halfmarokaanse...ook welkom???
    heb jammer genoeg nog geen kinderen maar ik hoop binnenkort inscha allah ,ben nu 9dagen overtijd maar heb met vlagen ongy pijn...afwachten zekers...

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Hoi tinaya, zeker ben je welkom meid...

19. rami

rami Lid

17 dec 2009
    75
    0
    0
    we hebben eigen kleding en schoenen winkels en hou
    Antwerpen
    hallo dames,
    leuk khoop dat iedereen in goede gezondheid is.
    bij mij lukt het niet echt om zwanger te worden
    ik heb deze maand mijn menstruatie over geslagen ( aldus de gyneacoloog) .
    ik snap niets meer mn hele menstruatie is door de war

20. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Tinaya Welkom, insha allah zal je gauw verblijd worden met een wondertje.

Rami..., Ben je al lang bezig met zwanger raken? Probeer je focus ergens anders op te zetten. Ook door stress kan je lichaam door de war raken. Insha allah zal ook jij snel verblijd worden met een kleintje.

Deel Deze Pagina