Marokkaanse vrouwen kletshoek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sweetcandie, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @rami inchallah zal je snel zwanger worden. Zo aan de foto te zien ben je niet lang getrouwd of wel. Dus je bent niet lang bezig neem ik aan. Dus even geduld meid. Bij sommige vrouwen kan het langer duren dan 1 jaar.

2. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Tanya, welkom meid, ik hoop dat je zwanger bent.

Rami, hoelang ben je al bezig?
    Je bent in behandeling bij de gynecoloog?
    Wat zeggen zij?
    Hoop inshallah dat je snel zwanger bent.

Hier heb ik vorige week donderdag echo gehad. En een mooi kloppend hartje gezien. Echt prachtig! Ik werd er helemaal emotioneel van.

3. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Wa salaam 3alikoum dames,

Ik kom me ook effe melden, ben half marokkaans half nederlands;) ben 26j en kom uit Almere...

Moge Allah(swt) alle vrouwen hun wens doen uitkomen en hun verblijden met een wondertje Ameen!

4. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    chahida, welkom meid...

Leuk een stad genote....ik woon ook in almere. Ik ben 27 jaar.

Ik hoop inderdaad dat je snel zwanger zal zijn.

5. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Barakallah fiek meid.
    Wat leuk welke wijk woon je in Almere?.
    Inshalah meid, jij Mabrouk met je zwangerschap , al veel last van kwaaltjs?.

6. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0

ik woon in die nieuwe wijk Almere poort. Ken je dat?

en jij?
    Woon je al lang in Almere?
    Ik niet zo lang hoor, sinds vorig jaar mei.

Misselijkheid 's ochtends alleen en moe heel erg en maagzuur heeeeel erg. Maar het is allemaal voor een goed doel.

7. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    He meid,

Ja dat ken ik, de nieuwe gedeelte van Almere he, schijnt echt mooi te zijn, en de huizen enz ook..
    Ik woon nu zo'n 5jaar in almere nu, ik woon in almere Stad in de Muziekwijk.
    Ja meid hoort er inderdaad allemaal bij, ik heb bij mij dochtertje toen van week 7 tot week 15 in de wcpot gehangen, was ook ontzettend veel afgevallen, maar goed je hebt alles over voor een wondertje, nadat je bent bevallen en je alles al weer vergeten en geniet je alleen maar.
    Word het je eerste kindje?.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

niet kunnen? het moet niet mooier worden. kan wel hoor meissie. je moet er alleen voor betalen want in principe huur je dan een kamer in het ziekenhuis voor iets dat zij als niet ernstig beschouwen.

ik heb ook geen medische achtergrond maar ben gewoon in het ziekenhuis bevallen. het werd in 1 keer wel medisch omdat ik pijnbestrijding kreeg en hoefde toen ook dus niet te betalen voor mijn bevalling in het ziekenhuis.en het zat ook niet in mn pakket van mn verzekering want ik ben basis verzekerd. laagste van het laagste dus.

nee joh je kan wel gewoon in het ziekenhuis bevallen als je dat wilt.
    alavst veel succes met de bevalling dames!!

9. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

leeft deze topic nog????

10. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

hallooooooooooooooooooooooo Rania,

Hoe is het bij jou?
    Ik heb afgelopen maandag mijn 2e echo gehad. Hier bleek ik alweer een weekje verder te zijn dan bij de vorige Echo.
    Maandag moet ik een echo in het ziekenhuis krijgen om de vermoedelijke bevallingsdatum vast te stellen.

Dames die een hoofddoek dragen of gewoon langere kleding dragen.
    Hoe doen jullie dat nu met je zwangerschap & kleding?
    ik heb veel tunieken maar broeken er onder aan doen is voor mijn buik echt teveel. Ik zat te denken aan een dunne zwangerschaps legging, maar goed dan zijn je benen weer zo "zichtbaar" .
    Verder merk ik dat zo weinig mogelijk aan wil, geen laagjes en gedoe. simpel en luchtig.
    Iemand tips/ ideeen?

11. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Allereerst nog abrouk met je zwangerschap, ik ad hetzelfde probleem met mijn zwangerschap toen van mijn keine,ik kon nergens tegen liefst had ik ook mijn hoofddoek afgedaan, want werd echt helemaal gek van alles wat maar om mijn hoofd heen hing.
    En alles wat te strak zat enz, ik heb gewoon van die luchtige broeken aangedaan van die linnen broeken had ik gekocht, die zaten lekker wijd en voelde me daar lekker in want kon zelf niet tegen leggings.
    Enige nadeel is dat je die broeken altijd moet strijken:(

12. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    rodayna: mabrouk meid met je zwangerschap

jah kleding is echt lastig het liefst loop ik ook in een legging thuis doe ik dit dan ook buiten idd wel broek en tuniek

chahida: inchaallah word je snel zwanger je hoeveelste kindje ben je voor bezig???

13. rami

rami Lid

17 dec 2009
    75
    0
    0
    we hebben eigen kleding en schoenen winkels en hou
    Antwerpen
    neej indd ik ben zondag 21 maart een jaar getrouwd insah allah.
    maar mn man is wel wat ouder en wil graag wel een kindje.
    ik krijg nu iets om mn menstruatie op te wekken,
    dan mag ik tweede dag van mn menstruatie clomid slikken
    13e dag moet ik voor een echo en dan kijken of ik prenyl krijg insah allah.

khoop dat het allemaal lukt bi idni Allah.

14. rami

rami Lid

17 dec 2009
    75
    0
    0
    we hebben eigen kleding en schoenen winkels en hou
    Antwerpen

sinds oktober ben ik eigelijk echt bezig, maar in september was ik al met de pil gestopt en telde ik.

ik heb eigelijk geen stress, mn gyneacoloog heeft een inwendige echo gedaan en daar zag ze dat mn eitjes wel springen maar dat mn baarmoederslijm vlies dun is
    en heb nu een menstruatie opwekker gehad en clomid en dan pregnyl.

khair insah allah khoop dat het lukt bi idni Allah

15. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Inshallah meid, ik ben nu bezig voor een 2de heb een dochtertje van bijna 3j volgende maand, ben nu zo'n 2j weer bezig en zit in de mmm...
    En hoeveelste kindje word dit voor jou ik zie dat je zwanger bent, jij oook nog mabrouk met je zwangerschap(Moge Allah(swt) je een heel voorspoedige zwangerschap en bevalling geven inshallah Ameen!

16. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    chahida: kan me voorstellen dat het vreselijk is als je elke maand toch weer ong word, inchallah komt het heel snel

ik ben zwanger van mijn 3de heb een zoontje van 7 en dochtertje van 5

17. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Ik wil het liefst zo min mogeiljk aan, maar ja met elhijaab, kan je niet met een broek, en truitje rondlopen, ik hoop snel dat het beter weer word,dan kan ik hopelijk mijn veel te grote rokken aan door mijn zwangerschap en dan gewoon een extra lang truitje..

Ik heb veel luchtige broeken, maar daar pas ik allemaal niet meer in. MOet dus echt gaan winkelen voor kleding..

de hoofddoek op doen was voor mij altijd een klus van een paar tellen.... maar nu. irriteert alles me. iK herken dat gevoel dat alles op me hoofd me irriteert.

18. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Rania oh leuk dus je 3de , oh spannend ook voor je kids weer zo'n kleintje in huis.
    Nou geniet er maar van , en inshalah zal het voor mij ook snel raak zijn.

Rodanya ik snap heel goed hoe je je moet voelen, ik weet nog wel toen met de zwangershap van mijn dochter dat ik het liefst gewoon thuis bleef dan naar buiten en die hoofddoek op moest.
    Maar goed je moet maar zo denken het is allemaal voor een goed doel inshallah.

19. Chahida

Chahida Bekend lid

7 dec 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Wat is het hier stil zeg op deze topic.

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @Rami inchallah word je snel zwanger meid..

@Rania leuk zwanger van je 3e kind.. ik ook namelijk. Heb ook een zoon van zeven en dochter van 3...

@Chahida wij moeten deze topic levend houden..

Deel Deze Pagina