https://lovereality.nl/legt-michella-kox-een-bom-onder-mafs-huwelijk-het-klopt-gewoon-niet/ De post is nu verwijderd maar er stond ook een foto bij van Michella met Freddy en ik denk haar tante.
Vorig seizoen was er ook al zo’n vreemd gerucht, dat was tussen Robin en Kimberly. Robin had destijds een vriendin en er was zelfs een kleine op komst?
Die kleine was wel pas na de opnames op komst, maar hij heeft idd een kind. En hij zou met de moeder van dat kindje al aan het daten zijn geweest tijdens de opnames.
Tsja, ik vind dit wel een gevalletje van dat je beide kanten van het verhaal moet kennen om echt te kunnen oordelen. Het verhaal klinkt me nogal aangedikt en verzuurd. Kan me niet voorstellen dat hij zijn spullen pakt omdat zij een opmerking maakt over zijn scheten bijvoorbeeld. Ik vind het ook echt niet netjes dat iemand dit via social media deelt trouwens.
Mee eens. En ze staan samen op de foto, dat wil ook niet meteen zeggen dat alles klopt. Michella heeft heeft het over 5 jaar, voor hetzelfde geld waren het 5 weken, dan zou ik ze ook niet meetellen als iemand vraagt hoe lang ik al vrijgezel ben.
Ik vind die huwelijksreis van Lars en Lizzy een beetje raar gekozen hoor.. De rest allemaal exotische bestemmingen, en zo'n jong stel sturen ze naar Duitsland.
Misschien kunnen ze zelf een voorkeur aangeven. Ze zijn allebei sportief en actief aangelegd. Ml en ik zouden ook liever lekker in de bergen zitten dan aan het strand. Toscane is ook wel gaaf van Freddy en Silvia
Ik vind die ex zo raar joh, in het voorstukje van morgen: ja zoals ze hem aankeek keek ze mij ook aan 12 jaar geleden. Brrr
Ik vind Mick wel een beetje sneu, hij lijkt erg onzeker te worden van Daisy. Ik vind haar ook heel anders overkomen dan tijdens de bruiloft.
Op instagram zei Lizzy dat ze dat niet konden, dat je gewoon wat toegewezen krijgt. Ja, rare man. Het moet de hele tijd benadrukt worden dat hij haar ex is. Mick heeft gewoon wat tijd nodig om los te komen, en dat geeft ze hem totaal niet.
Wel een moeilijk te duiden gast hoor, die Mick. Past een bepaald type bij, denk ik, maar niet een Daisy.
Rein is idd een show mannetje. Ik ben pro Danny en broer van Lizzy haha. Bert, doet me aan Sonny van temptation denken. En soms denk ik oeh, ben jij wel hetero? Lizzy en Lars: leuk, lief, degelijk, prima! Het is ze zo gegund. Heerlijk zo oordelen hé
Ik ergerde me toch wel een beetje aan de klaagzang van Danny. Leuke vent hoor maar jeetje wat zoekt hij nog veel bevestiging ook bij zn nieuwe man...
Ik hoop maar dat Bert ook echt op vrouwen blijkt te vallen. Mick en Daisy geef ik nog geen maand. Die Mick heeft nul inhoud en zij wil graag diepgaande gesprekken met hem voeren. Ik vind hem echt heel ongemakkelijk.
Ik denk dat Mick echt wel inhoud heeft hoor, maar dat hij even tijd nodig heeft om te acclimatiseren. En Daisy wil te graag waardoor ze vragen op hem af blijft vuren, wat voor hem alleen averechts werkt en waardoor hij vervolgens dicht klapt. Ik herken dat wel, en ik heb ook zeker inhoud . Van Aron en zijn cadeautjes wordt ik heel ongemakkelijk. Je kan het ook overdrijven hoor. En Danny wil wel heul graag.. Iets te af en toe.