Ik vind Danny een zeikerd. Van hem krijg ik meer de kriebels dan Rein. En tussen Daisy en Mick zie ik vooral dat het heel awkward is, vanaf het begin al. Dus dat lijkt me niet goed te gaan. Met name Mick lijkt de situatie niet zo de baas te kunnen en komt voortdurend 'oncomfortabel' over.
Is mij ook opgevallen hahah. Al denk ik dat het grotendeels van de zenuwen kwam. Ik ben benieuwd of hij ontspant tijdens het tripje.
Ik vind het ergens wel een beetje sneu voor Mick. Hij is volgens mij door de zenuwen zichzelf niet en Daisy walst daar overheen. Zij komt op mij anders over dan tijdens de voorbereidingen en de bruiloft. Dit zal tussen hun niet goed aflopen....
Omg echt te irritant!!! Begint gewoon zielig te worden dit... Hele tijd de spotlight opzoeken... brrr
Arme Mick....zij walst compleet over hem heen. Ik denk dat ze te pittig is voor hem en teveel verwacht.
Ja nogal! En hoe Mick daar ook zat in de lobby en zei: ja geen bal aan, dat iemand dan zo gefrustreerd op je is dat ze haar enkels verzwikt. Kon het niet heel goed verstaan hij mompelt soms een beetje, maar Zo ontzettend nuchter hehe.
Ik vind Mick ( voor wat uitgezonden wordt) erg ongeïnteresseerd overkomen. Terwijl ik het idee heb dat hij wel een goed hart heeft. Maar het hem niet lukt actief interesse naar zn nieuwe vrouw te tonen. Wel jammer.
ik vertrouw hem totaal niet. Of t is een gluiperd of hij moet nog uit de kast komen. Hij "klopt" niet
Ik vind bert ook euh nogal bijzonder. Mick komt niet lekker uit de verf, ik denk dat hij het echt goed bedoeld op zijn manier maar zij iets teveel is voor hem. Monique en Aaron zijn leuk, had ik niet verwacht. Danny zoekt zoveel bevestiging, zou dat wel irritant vinden. Sylvia lijkt zichzelf even niet te snappen, jammer!
mick en daisy... ach wat had ik met ze te doen.. Waar de een beetje meer van mag laten zien, mag de ander dat juist wat minder... maar het lijkt er niet op dat ze dat willen/kunnen doen. Vraag me af of ze zelfs wel gaan samenwonen.. Bert... tsja.. bijzonder type denk ik.. ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen..
Bert met z’n seksistische grapjes ook steeds, lijkt wel een jongetje van 12, zo ongemakkelijk. Hij was toch ook degene die nog nooit een echte relatie had gehad? Ik denk dat dat snel de verkeerde kant op gaat..
Precies! Ik zag op het einde van de aflevering van volgende week dinsdag een voorstukje van die aflevering erna waar ze in tranen is en zegt liever weg te willen.