Married at first sight 2021

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zetje, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Ik ook, en Daisy walst daar vol overheen omdat haar plaatje niet klopt en ze daar niet doorheen kan kijken.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Terwijl ze steeds beweerde geen beeld te (willen) hebben en overal voor open staat, maar hoe vaker je dat zegt, hoe minder ik het geloof...

olleke vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die bert :rolleyes:

Muis2009 en Beausecret vinden dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja het wordt iedere aflevering erger.. (ik loop voor via Videoland) :|

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.078
    12.030
    113
    Sylvia verbaasd mij ook, pats boem vlinders en dan wil ze afstand nemen...

benieuwd naar wat er met Suzan en Bert aan de hand is. Ik hoop dat Mick en Daisy toch nog een leuke tijd gaan krijgen, om het toch positief af te sluiten, ze bedoelen het allebei niet rot...

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Nou Sylvia snap ik ergens wel dat alles te overweldigend is en dat ze gewoon even wat rust wil om weer tot zichzelf te komen.
    Volgens mij wil ze er helemaal nog niet een punt achter zetten, alleen Freddy gaat er dan wel heel vlot overheen met oké dan stoppen we gewoon etc.

Bij Suzan verwacht ik eigenlijk dat het met het missen van haar zoon te maken heeft.

En Mick en Daisy, ze bedoelen het inderdaad niet verkeerd, en toch komt het er niet uit.
    Sneu dat ze nu haar enkel geblesseerd heeft, maar ik hoop dat het pottenbakken uit het voorstukje ze toch dichter bij elkaar weer brengt. Dat ze daar allebei nog wel open voor staan en er moeite voor doen.

7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Jaa arme Freddy. Maar je zag heel duidelijk dat het veel met hem deed en dat ook zei om zichzelf te beschermen. Het juist heel goed voor haar willen doen, maar daarmee idd een stap te ver ging weer voor Sylvia. Pfoe zo lastig is communiceren dus.. het is a. al lastig om gevoelens onder woorden te brengen en b. hoe gaat de ander ze oppakken die ook met allerlei gevoelens zit.

Blijkt maar weer hoe lastig dat is! Helemaal als je elkaar nog maar zo kort kent.

Bert: ja wat vervelend die opmerkingen steeds. Kun je helemaal niks mee! Zouden het zenuwen zijn?

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik kijk ook via videoland. Die opmerkingen van hem steeds, heel kinderachtig.

9. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.273
    2.619
    113
    Vrouw
    Dat jodelen... :roflmao: ik moet er niet aan denken haha

10. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Dat het daar misging qua communicatie, lag in mijn ogen bij Sylvia, ze was zo onduidelijk over haar gevoel en ook in wat ze wilde. Op een gegeven moment was duidelijk dat Freddy haar niet goed begreep, maar ook daarna gaf ze niet duidelijk aan wat haar behoeftes waren. De verwarring bij Freddy begreep ik volledig.
    Lijkt me lastig een vrouw die zo moeilijk communiceert.

Juffie26 vindt dit leuk.
  11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja zeker, maar denk ook dat het Sylvia weer overviel. Wij zien het natuurlijk van een afstand, zij zitten er middenin.

12. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Misschien duurde het gesprek van Sylvia en Freddy veel langer en is dit zo stom in elkaar geplakt.
    Heel ongemakkelijk voor beiden denk ik.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Nou die Daisy is er al helemaal klaar mee geloof ik

14. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.273
    2.619
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook zielig voor Mick. Het lijkt erop dat hij vooral zichzelf de schuld geeft. Maar in mijn ogen loopt Daisy een beetje over hem heen. Zo jammer.

15. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    703
    387
    63
    Vrouw
    Pfff Bert.... hij heeft iets geks over zich, ik weet niet wat precies. Al gun ik het hem wel. Net als Mick, jammer dat het niet werkt tussen hem en Daisy. Hij probeerde het wel, maar dat viel duidelijk verkeerd. Het is ook nooit goed :roflmao:

Tussen Aron en Monique ziet het er goed uit en tussen Sylvia en Freddy zie ik het ook wel goed komen. Ik ben benieuwd!

16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben ik de enige die de kriebels krijgt van constant dat "het is een feestje dus daar hoor een cadeautje bij!" :| was hij eindelijk klaar op de huwelijksreis begint hij thuis weer! :o:

Mick en Daisy.. ja. Ze doet niet echt haar best he? Bij dat waterpark heeft ze helemaal niks gedaan en ging daar maar een beetje zitten :$ oké hij pakte het verkeerd aan maar doet nu zijn best. Ook met vragen stellen maar dat is dan ook weer verkeerd want dat is ongemakkelijko_O

Ik vind op lars en lizzy na alle matches eigenlijk niet kloppen. Iedereen geeft op dag 2 of 3 al op. Vinden het te benauwend. Wat dacht je dan toen je je op gaf? :o:

Beausecret vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.222
    6.895
    113
    Vrouw
    Ahw. Rein en Danny zijn een ietwat onwaarschijnlijk maar wel schattig koppel. Ben benieuwd naar de groepsdate zegmaar

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  18. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik vind Bert echt zoooo’n kneus! Moest het even kwijt..

Anouk2005 vindt dit leuk.
  19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Wie weet hoeveel afleveringen er in totaal zijn?

20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik kijk op videoland. Dan loop je er 1 voor volgens mij en ze zeiden net bij het voorstukje dat we dan zouden weten wie getrouwd bleven en niet.

miss C vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina