Ik moet de enerlaatste aflevering nog kijken maar mijn gok is dat Aron en Monique bij elkaar blijven. Lars en Lizzy zijn leuk samen maar bij hun zie ik niet de vonk die ik wel bij Aron en Monique zie. Dus ben heel benieuwd waar dat heen gaat. Bert en Suzan, Daisy en Mick, Freddy en Sylvia gaan uit elkaar. Danny en Rein niet meteen, maar houd ook niet heel lang stand.
Ik vind Danny echt ónwijs irritant met de hele tijd zijn dubbelzinnige grapjes en zijn 'diva' gedrag. Rein vond ik eerst ook heel nep, maar die begin ik steeds leuker te vinden. Daisy vind ik ook heel vervelend op een bepaalde manier, volgens mij walst ze over Mick heen, die denk ik echt een lieverd is maar geen kans krijgt en volgens mij gewoon op van de zenuwen is. Van Lizzy en Lars word ik een beetje iebelig, vooral van die hand van hem maar de hele tijd op haar rug etc, dat aanrakerige zou ik knettergek van worden. Ik denk wel dat ze bij elkaar blijven. Freddy en Sylvia komt hopelijk weer goed, ik vind ze zo leuk samen! Suzan en Bert vind ik ook allebei leuk, volgens mij is hij ook gewoon heel zenuwachtig enzo waardoor hij van die stomme grapjes etc maakt, maar ik geloof niet dat dit wat wordt. Aron en Monique vind ik ook leuk, maar al die kadootjes zouden mij snel de keel uithangen, ik vind ze wel allebei moeilijk te peilen, vooral haar, ben benieuwd of die bij elkaar blijven. Al met al laat het programma natuurlijk zien wat ze willen dat wij zien, het zijn maar zulke korte stukjes over zoveel dagen. Maar ik blijf het een fascinerend programma vinden.
Zooo. Ik zit nu dat koppelsweekend te kijken, maar mijn god wat maakt Daisy Mick met de grond gelijk zeg. Met haar 'ik ben niet boos'. Nou dat klinkt hetzelfde als wanneer mijn 2,5 jarige zegt dat ie niet boos is omdat ie geen snoepje mag. Chagrijnig mokkel. Ik heb nog nooit zo vaak iemand ik horen zeggen in 3 minuten tijd. Als ik Mick was geweest had ik wel ff serieus van me af gebeten. Kanonne
Idd die Daisy. Ik denk dat ik me ook erg ongemakkelijk zou voelen bij haar. Het lijkt of ze Mick op geen enkele manier in zijn waarde laat. Hij móet zo ontzettend veel. En zij heeft wel haar best gedaan. Haar treft geen blaam. Maar Mick wel? Nee niet mijn type persoonlijkheid die Daisy. Ik zou alles wat ze zegt geloven en mezelf enorm slecht voelen.
Hij kreeg geen kans om van zich af te bijten. Wat een vreselijk mens die Daisy en vrees dat ze dit nog wel gaat merken als heel NL de afleveringen gezien heeft.
Ik had mijn mening over het koppelsweekend nog even voor me gehouden ivm eventuele spoilers voor de mensen die geen videoland hebben. Maar nu het er over gaat, doe ik het even zo: Spoiler Inderdaad Daisy doet net alsof het allemaal aan Mick ligt. Terwijl zij ook niet de makkelijkste was, want toen Mick interesse ging tonen vond ze het ineens te geforceerd. Ik vond trouwens wel dat Mick goed voor zichzelf op kwam hoor. Hoewel ik Bert ook een rare vind, vind ik ook niet echt dat Susan het een kans heeft gegeven. Vond het ook nogal lullig dat ze hem meteen weer naar huis stuurde. Sylvia en Fred zou best eens kunnen werken op deze manier, dat 24 uur samen was denk ik gewoon te benauwend. Bij Lars en Lizzy komt nu toch het leeftijdsverschil kijken denk ik, Lars is al wat ouder en wil sneller. Lizzy woont nog thuis, weinig relatie ervaring en wil het juist rustig. Monique en Aron vind ik echt een leuk stel samen. Die cadeautjes zou mij ook benauwen maar als zij het prima vind, prima dan Dat het wat stroever loopt tussen Danny en Rein had ik wel aan zien komen. Ik vind het wel een hele leuke toevoeging, dat koppelsweekend.
Wat was Daisy onaardig zeg, heb wel een beetje te doen met Mick. Rein en Danny vind ik allebei vervelende trekjes hebben, Danny zoekt steeds de bevestiging en heeft diva gedrag en Rein wil vooral alle aandacht en komt wat fake over. Ik denk dat alleen Monique en Aron samen blijven. Bert blijft een rare, heeft ook wat tics ofzo.
Wat een naar mens die Daisy.... elke keer overal maar aangeven hoe goed ze alles wel niet voor elkaar heeft. Nou vriendin een spiegel zou je best eens voorgehouden mogen worden. Beetje die Mick lopen te kleineren. Pff als je t allemaal zo goed voor elkaar hebt blijf dan lekker alleen met jezelf
Ja precies dit, wat ontzettend onaardig. Ze schuift alles op hem af maar ze is zelf ook niet de gezelligste om mee samen te zijn... Ik zou ook m'n mond houden als ik naast haar zat, wat je ook zegt, t is toch nooit goed. Ik heb wel met Mick te doen...
Heel benieuwd naar de volgende aflevering. Kijk ook vooruit via videoland. Vind Daisy echt heel naar.
Super dat je er rekening mee houdt dat niet iedereen op videoland kijkt! Ik hoop dat iedereen nu ook zijn mondje verder gaat houden over het koppelsweekend en de afloop tot het ook op tv is geweest bij rtl4.
Oh die Daisy. Mag toch hopen dat ze last had van haar hormonen, wat een bitch. Arme Mick heeft geen kans gekregen, ik zag al een voorstukje van volgende week . Vanmiddag maar is kijken op Videoland..
Ik vind het ook jammer om hier al spoilers te lezen. Hier geen videoland, dus loop ik 'achter'. Maar door dit topic weet ik vaak al wat er in de volgende aflevering(en) gaat gebeuren.