En daarnaast hoeven ze ook niet meteen samen te gaan wonen toch? Het stel uit seizoen 2 heeft ook nog 3 jaar apart gewoond voor ze samen gingen wonen.
Daisy en Mick weet ik ook niet hoor... denk niet dat Mick is wat Daisy zoekt... andersom heb ik wel het idee dat Daisy is wat Mick zoekt.... ...allemaal gevoelsmatige specilaties natuurlijk... Ik heb er zin in vanavond!
Dit is precies wat ik ook denk. Verder verwacht ik dat Lars en Lizzy het toch net niet zijn en het homo-stel eigenlijk ook niet....Misschien gaat een van hen er met de broer van Lizzy vandoor?? De twee oudere koppels schat ik de kansen hoger in. Ben erg benieuwd!
Ik vermoed dat Danny nu iets met haar broer heeft, puur gebaseerd op de vele foto's samen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon goed bevriend zijn geraakt met hem na het koppelsweekend.
Gisteren het huwelijk van Sylvia en Freddy gezien. Lag het aan mij, of was Sylvia een beetje ongemakkelijk? Kan natuurlijk ook door de spanning en de camera's komen, maar.... ik weet niet. Hij ziet het wel zitten volgens mij.
Ik vind de tante van Mick wel erg aanwezig en in beeld. Ik dacht echt dat het zijn moeder was. Volgens mij is iedereen enthousiast over Freddy behalve Sylvia zelf
Haha ja ik dacht in eerste instantie ook dat het zijn moeder was! Ik vind Aron en Monique een leuk koppel. Dat zou wel echt iets kunnen worden. Bij de rest heb ik dat gevoel niet.
inderdaad! Maar wellicht ook iets van de oudere generatie, of zoals ze als persoon is?? Niet meteen kussen/ of niet willen kussen op tv?? Hopelijk is het gewoon zoiets.. ik gun ze wel allebei het geluk samen!
Ik zou als moeder toch bij mijn zoon willen zijn op die momenten. Ze was er ook niet toen mick zijn pak uitzocht....
Ja hè.. beetje vreemd! Ik vond het pak van Mick ook erg strak zitten, of ligt dat aan mij? Had het idee dat hij zich er heel ongemakkelijk in voelde.