Hallo dames, Wie gaat dit ook volgen. Ik heb net de eerste aflevering gekeken en het lijkt mij een leuke serie.
Ik heb hem opgekomen. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden, die intro klinkt wel een beetje fout, dat ze de borstkanker met een berg humor aan gaat
Ja idd. Mn schoonzusje die nu wegens borstkanker aan de chemo zit en nu opgenomen is in ziekenhuis omdat ze zo ziek is, ziet er de humor niet van in hoor.
Steengoed, vind haar ook een goede actrice. En juist zo’n zwaar thema op een goede manier neerzetten is super knap. Niet te nonchalant, wel humor hier en daar maar ook gewoon harde realiteit. Hier en daar al een traantje gelaten.
Ik vind het echt een hele goede serie. Ik begrijp ook de kritiek die hierboven beschreven wordt, maar ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind dat er ze er luchtig over doen. En Tjitske, steengoed doet ze het! Denk ook een stukje ervaring omdat ze zelf blaaskanker heeft (gehad). Maar wat ik me afvroeg en me inmiddels op heb suf gegoogeld: Hoe heet de actrice die Jennifer speelt? (Die vrouwelijke collega/minnares van Viktor)
Zag m vandaag nog in t voorbij gaan, ik kijk er niet naar. In t begin een stukje gezien maar mij trekt t niet zo.